crisp schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:37:
Misschien dat er ergens in het transport een split wordt gedaan op zoveel bytes, en dat dat nu net ongelukkig uitkwam? Hoe en waar dat gebeurd durf ik eigenlijk niet te zeggen.
Het valt me ook op dat de smilies niet getoont worden, maar da's een ander probleem

Wellicht dat dit laatste komt doordat er om de source van de afbeelding geen quotes staan of omdat de source niet naar tweakers.net verwijst (of zit de afb in de mail ingebakken)? Code in source van nieuwsbrief:
Op een andere plek in de nieuwsbrief is precies hetzelfde gebeurd zodat er nu 'clas s' ipv 'class' staat (dit is bij de link aan het einde van het stukje over Daniel en Arshia waar je link hebt staan in de vorm van 2 pijltjes die nu bij mij zwart onderstreept zijn). Het stukje waar ik de screenshot van heb gemaakt staat toevallig ook in de nieuwsbrief van gisteren en daar is deze laatste fout op precies dezelfde plek gemaakt, het verhaal van het splitten in bytes gaat dus denk ik ook niet helemaal op
maar even door de w3c validator gehaald en die zij het volgende:
I was not able to extract a character encoding labeling from any of the valid sources for such information. Without encoding information it is impossible to reliably validate the document. I'm falling back to the "UTF-8" encoding and will attempt to perform the validation, but this is likely to fail for all non-trivial documents.
en
Sorry, I am unable to validate this document because on lines 280, 367, 382, 394, 407-408 it contained one or more bytes that I cannot interpret as utf-8 (in other words, the bytes found are not valid values in the specified Character Encoding). Please check both the content of the file and the character encoding indication.
Kan het zijn dat de mailheaders niet kloppen of verkeerd worden geinterpreteerd en dat daardoor de mail niet goed wordt gelezen?
[
Voor 45% gewijzigd door
Verwijderd op 12-06-2005 19:05
]