[XP] De hide inactive icon functie werkt niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:
  • 493 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
In de search kon ik er helaas niks over vinden. Mijn icons verdwijnen in de taakbalk terwijl ze toch op always show staan. En als ik ze weer terugzet naar always show zie je windows het na een aantal seconden weer gewoon rustig terugzetten naar hide inactive. Zeer irritant dit.

Hoe is dit op te lossen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hebben alle gebruikers hier last van? En heb je SP2 wel of niet geinstalleerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Wat heb je zelf hierover al gevonden? heb je bijvoorbeeld http://www.tech-pro.net/howto_013.html gezien?

• Sn0wblind
sanfranjake < Het is maar een single user pc.

Alleen 1 administrator acount dus.

wilhelmstroker < Ik heb er niks over kunnen vinden. Iig niks wat vergelijkbaar met mijn probleem is.

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Veranderen die icoons niet van naam, bijvoorbeeld: Virtual DEAMON: No virtual cd. En als er iets gemount is dat hij dan veranderd van naam naar: Virtual DEAMON: blablalblalba ?? (Ik noem maar een voorbeeld)

Dit is dus ook wel eens bij mij gebeurd bij icoontjes die van naam veranderen dat windows die als een ander icoontje pakt.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan even een nieuwe gebruiker aanmaken om te kijken of het hier ook bij gebeurt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Sn0wblind
Mjah nieuwe gebruiker aanmaken zal nie techt helpen want dit heb ik ook na elke reinstall en op elke pc.

En de enige icoontjes die veranderen zijn die van mbm5.

Verwijderd

Open eens de Eigenschappen voor Taakbalk en menu Start (rechtsklikken op taakbalk, Eigenschappen) en verwijder gewoon eens het vinkje voor "Niet-actieve pictogrammen opruimen" (Engels: Hide inactive icons) :)

Overigens, als het enkel om Motherboard Monitor 5 te doen gaat, die vraagt tijdens de installatie zelf of je de pictogrammen regelmatig wilt vernieuwen, omdat het een gekend probleem in Windows XP is dat ze zich verbergen.
Installeer Motherboard Monitor 5 dus eens opnieuw en lees alle stappen door.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 19:44 ]

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:54
daarbij mij de "hide inactive icons" greyed-out zijn ?!?

http://windowsxp.mvps.org/traynotify.htm

wellicht dat hier de oplossing bij staat

control alt oeps deleted

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:43:
Open eens de Eigenschappen voor Taakbalk en menu Start (rechtsklikken op taakbalk, Eigenschappen) en verwijder gewoon eens het vinkje voor "Niet-actieve pictogrammen opruimen" (Engels: Hide inactive icons) :)

Overigens, als het enkel om Motherboard Monitor 5 te doen gaat, die vraagt tijdens de installatie zelf of je de pictogrammen regelmatig wilt vernieuwen, omdat het een gekend probleem in Windows XP is dat ze zich verbergen.
Installeer Motherboard Monitor 5 dus eens opnieuw en lees alle stappen door.
Die functie staat aan. Maar windows doet er neti echt veel mee. En ik wil juist die hide functie voor sommige icoontjes gebruiken omdat ze teveel ruimte in nemen :D.
Pagina: 1