Toon posts:

[Outlook] Sychroniseren

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb 2 dagen geleden een laptop gekocht om overal op de hoogte te zijn van mijn e-mail. Probleem is nu, ik heb een vaste computer op kantoor staan die alle e-mail ook binnen haalt. Wanneer ik weg ben met de laptop, zet ik de computer thuis meestal uit zodat ik alle e-mail binnen haal met mijn laptop.

Mijn vraag is nu, kan ik dit sychroniseren? Als ik weg ben met de laptop dat ik daarmee alle mailtjes mee binnen haal en deze dan automatisch over zet op mijn vaste PC. Ik heb er al over nagedacht om de functie in te schakelen "bericht op de server laten staan", maar dan zou ik na lange tijd 1 klap met e-mailtjes op moeten halen.

Nog even voor de duidelijkheid, ik gebruik Outlook 2003. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan dit oplossen door bijvoorbeeld een imapservertje op te zetten. Met [google=synchronize pst] of [search=outlook synchroniseren] is hier erg veel over te vinden hier in Officesuites en -software en het forum waar Outlook voorheen woonde, Software Algemeen.

Zoals we je al eens vaker hebben uitgelegd is het hier op GoT de bedoeling dat je zelf wat onderzoek doet voordat je een topic opent. Lees daarom de Algemene gedragsregels (Netiquette) en Officesuites en -software - Beleid nog even goed door, en probeer in een toekomstig topic rekening te houden met de punten in die documenten. Vermeld zoveel mogelijk wat je al gevonden hebt, wat je hebt gheprobeerd, en wat er niet aan je eisen voldeed en waarom. Ik sluit dit topic nu.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.