Toon posts:

[GTA: SA] Geluid van auto valt weg na minuutje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb het volgende systeem:

Pentium 4 1.7 @ 1.9 GHZ
512 MB DDR
Geforce 4 MX 400 64 MB
Soundblaster Live 5.1

De eerste minuut dat ik het spel speel draait alles goed, daarna valt het geluid van mijn auto zomaar weg en ook het meeste van de omgeving. Ik hoor dan soms nog eens een voetstapje of soms nog even een schreeuw, veder niets meer.

Ik heb toen de Soundblaster eruit gehaald, onboard audio gebruikt, dat probleem opgelost, alleen was het spel nu zo traag als wat kwa framerate. Dus Sounblaster er weer in, framerate weer goed maar geluid valt weer weg.

Nieuwste drivers maken geen verschil.

Iemand een idee?

• Neogenic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-03-2022
Ga naar Startmenu > Uitvoeren > typ DXDIAG > onder geluid de hardwareversnelling op 'basisversnelling' zetten.

Als dit nog niet helpt dan in de Windows 98/Me compatibaliteitsmodus spelen.

Rechtermuisknop > gta_sa.exe bestand > Compatibaliteit > Dit programma in deze compaitbaliteitsmodus uitvoeren > Windows 98/Me

Verwijderd

Topicstarter
Neogenic schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:38:
Ga naar Startmenu > Uitvoeren > typ DXDIAG > onder geluid de hardwareversnelling op 'basisversnelling' zetten.

Als dit nog niet helpt dan in de Windows 98/Me compatibaliteitsmodus spelen.

Rechtermuisknop > gta_sa.exe bestand > Compatibaliteit > Dit programma in deze compaitbaliteitsmodus uitvoeren > Windows 98/Me
_/-\o_

Om het direct goed te doen beide dingen maar even geprobeert, en hij werkt goed! Bedankt

Kan ik eindelijk serieus beginnen te spelen, misschien nog eens een andere videokaart, want 800x600 gaat zelfs niet perfect maar zo lukt het eerst wel.

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:26

Jabba

Firkan

Had hetzelfde probleem, bedankt voor de oplossing!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Gaat het verzetten van de hardwareversnelling tenkoste van de performance? Naar mijn idee lagt het meer naarmate ik de hardwareversnelling lager zet.

- Specs -

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 12:37
bovenstaande 'oplossingen' werken niet bij mij...iemand nog een idee?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Pagina: 1