Hoezo? Die foto is tog groot genoeg?
Ok hij werkt dus niet.

Het is de enigste foto dat ik kan vinden. En myn digitale camera doet het alvast niet beter aangezien je niets meer van de chip kunt aflezen

aangezien hij doorgebrand is ...
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:43:
andere kwestie... stel je vindt dit IC, ben je dan ervaren genoeg om zelf dit soort ic's te solderen zonder ze te oververhitten? ik dacht trouwes dat pcb's van vgakaarten multilayers zijn... lijkt me zeker niet leuk meer om daar op te solderen...
ik zou zeggen.. voor de 100e dat die kaart maar kost (voor 256mb versie), zou ik dat gewoon de vuilbak inkieperen, en een andere kopen. 9600Pro is toch al niet meer van de nieuwste (hiermee zeg ik niet dat ze afgedaan heeft); neem gewoon den 9800pro in de plaats...
Ik ben 15 jaar , heb geen werk , heb nu examen , heb geen geld en ben geen multimiljonair.

Helaas ... Ook al is dit myn 3de kaartje die ik kapot maak. (Radeon 9700 , R9500 en nu deze ..)
EDIT2//
FF foto geupload van die site , mischien werkt hij nu :
Ik ben ook redelijk zeker dat het alleen die ic is aangezien ik met myn multimeter 2 pinnetjes perongeluk verbonden heb en daardoor direct beginnen branden is ... Ik had het nog al eens voorgehad en toen werkte alles nog , alleen is het nu iets erger.
[
Voor 125% gewijzigd door
Verwijderd op 12-06-2005 18:32
]