Toon posts:

[QT] Quicktime stream downloaden (.mov) How?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Ik heb het al een paar keer gevraagd in het WWDC topic maar zonder resultaat, daarom vraag ik het hier nogmaals. ik wil graag de Keynote's kunnen downloaden.

Maar omdat dit een stream betreft lukt dit niet.

Ik heb al diverse download programma's geprobeert, maar dit werkte niet.

Toen heb ik QuickTime pro aangeschaft, alleen dan kan ik de stream opslaan :) ik dacht eindelijk gelukt, ga ik het afspelen heb ik geen geluid en geen beeld (alleen maar een wit scherm) de lengte van de "film" klopt wel exact met de stream.

Mijn vraag is hoe kan ik die stream downloaden? en opslaan.
welke software en/of instellingen moet ik maken om dat te kunnen doen.

de codec is h264 en de link naar de stream:
http://www.apple.com/quicktime/qtv/wwdc05/

rtsp://a2047.v1411b.c1411.../wwdc_2005_2_h264_650.mov

Alvast bedankt.

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

Volgens mij kan het bij de soort streams die apple gebruikt niet. (bij sommige andere wel, via een hidden bestand)
Wat je zou kunnen doen is de stream afspelen met QT pro op fullscreen en capturen met je DV cam.
Als er andere manieren zijn hoor ik het ook graag, want ik zou het stuk met o.a. mac os x secret double life willen hebbn.

</onzin>

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Mischien kan je hebt op nemen met Streambox, je hebt ook een progje wat met 30fps het beeld op je beeldscherm kan capturen (SnagIT)
Mischien kan je het ook wel capturen met: http://www.mplayerhq.hu/

[ Voor 33% gewijzigd door djexplo op 12-06-2005 15:11 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Als je toevalig een Windows bak in de buurt hebt, met NetTransport van Xi-Soft gaat 't lukken.

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De download van de wwdc die nu op internet rondzwerft is gemaakt met snapz pro, dat is waarschijnlijk ook de makkelijkste manier.

Andere mensen hebben wel eens succes met vlc of mplayer, beiden kunnen streams opslaan. Dit is wel redelijk ingewikkeld, maar er is info over te vinden op internet.

Verwijderd

Topicstarter
Capturen vind ik wel de laatste oplossing ivm de kwaliteit, je hebt h264 en dan maak je nog geen gebruik van de kwaliteit :(

ik ben dus echt opzoek naar een manier om het gewoon te downloaden oid.
Pagina: 1