Toon posts:

Ngage games worden compatibel gemaakt met andere series 60

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al via meerdere bronnen te weten gekomen dat nokia bepaalde Ngage games compatibel zal maken met andere series 60 phones. Een japanse fabrikant heeft zelfs al een console ontwikkeld die je achteraan op de Nokia 3230 zal kunnen vastmaken om zo beter te kunnen gamen. (Kost wel rond de 100 euro :? Wat de prijs van de games zal zijn is nog niet bekend. Laat ons hopen dat nokia de beloofde ontwikkelingen (E3 beurs) in de gaming industrie zal waarmaken en het op zal nemen tegen andere giganten zoals sony psp...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 14:03 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Het is al lang mogelijk om de nGage games te spelen op de S60 telefoons. Een nGage is qua hardware het zelfde als elke andere S60 telefoon van nokia. Het enige probleem dat je tegenkomt is dat het absoluut niet te spelen is vanwege de knoppen die totaal verkeerd zijn geplaatst bij andere telefoons dan de nGage. Maar idd, daar zal een joystick ding handig voor zijn dus.

Verwijderd

Topicstarter
Eerst en vooral is dat illegaal. Maar ik weet het iedereen doet het... toch kan je bijlange niet alle ngage spellen op alle series 60 spelen, er zijn er slechts enkele die werken, voornamelijk op de 6600. Alle oudere series 60 dan 6600 draaien helemaal geen spellen omdat hun RAM geheugen te klein is en van de nieuwere series 60 dan 6600 zijn er zo goed als geen die werken. M'n 6630 kan 4 van de hm ondertussen 40 draaien. Das niet bepaald veel als je het mij vraagt. Meestal start het spel gewoon niet op of krijg je een mengeling van allemaal door elkaar gemixte kleuren... Een ander probleem is de navigatieknop die slechts in 4 richtingen beweegt, bij n-gage 8!!!!
De bedoeling van nokia is om het gamen op andere series 60 dan ngage legaal te maken voor een bepaalde prijs en de spelletjes compatibel te maken zodat ze wel degelijk werken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:07 ]