[2000] VPN verbinding maken kan niet

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-03 20:14
Hoi,

moet nog naar m'n adsl modem (alcatel home) een VPN verbinding maken, vind ik prima, geen probleem. Echter ik heb nu een Windows 2000 machine waarop ik geen VPN verbinding kan maken. Doorloop de handleiding van xs4all ( http://www.xs4all.nl/help...ows2000/configureren.html ) en dan komt er op het eind een icoon met rechts onderin een rood kruis. Als ik er dan op dubbel klik krijg ik de eigenschappen van de verbinding i.p.v. het username/password scherm.

Ik heb al xs4all gebeld... ze hebben van alles aanbevolen maar niets helpt. Ik heb al internet afgespeurd maar google geeft niets zinnigs. Wil VPN dan maar helemaal verwijderen en opnieuw installeren, maar dat kan niet onder win2k...

Wie weet het ? ik wil als het kan win2k niet opnieuw installeren en ook niet de modem hacken omdat ik het wel handig vind zo. (als het werkt is het wel handig :) )

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Waar heb je het nouy over :? Geef eens even de exacte foutmeldingen die er bij optreden. Met een rood kruisje kan ik niks, dat zit bij mij bovenaan elk venster in Windows ;)

Wat wil je doen en wat is precies het probleem :?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-03 20:14
Dat was juist het ergste... er was geen foutmelding... Het icoontje van de VPN verbinding is normaal met rechts onderin soort van witte rondjes achtig iets en nu was het met een rood kruis rechts onderin, verder geen foutmelding of zo, niets..
herinstallatie maar gedaan. bah :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

easydisk,

Open dan liever geen topic ;) Ik snap best dat je graag je probleem opgelost wil zien, maar binnen 16 minuten na het openen van je topic je PC gaan herinstalleren zorgt ervoor dat dit topic volledig zinloos is :)

Dit topic is gesloten.