Ik kom even niet verder,
is de eerste keer dat ik een phpDB forum probeer te installeren op een server.
FTP'en en installatie lopen goed totdat.........ik de melding krijg die onderstaand staat gegeven.
Ik heb daarop het bestand gedownload en in de phpBB2 directory gezet.
Nu volgt er uit bovenstaand niet echt duidelijk welke stappen verder te ondernemen, ja er wordt gesproken over inloggen. Leuk maar hoe als je gewoon je installatie scherm weer voor je krijgt ?
Ook inloggen op mijn server helpt me geen steek vooruit, ik heb de config.php op chmod 777 gezet (moet toch ?) ivm schrijven, moet dat zo blijven trouwens ??
in de knowledge base (zie hier : http://www.phpbb.com/supp...mode=install#quickinstall) wordt gesproken over het verwijderen vanm de install en contrib directory's. Dat heb ik gedaan, echter ik kom er nu niet meer uit.
Wie kan mij verder duidelijk maken wat ik moet doen ??
is de eerste keer dat ik een phpDB forum probeer te installeren op een server.
FTP'en en installatie lopen goed totdat.........ik de melding krijg die onderstaand staat gegeven.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Je config bestand is onschrijfbaar op dit moment. Een kopie van het config bestand wordt gedownload als je op de knop hieronder klikt. Je dient dit bestand te uploaden naar dezelfde directory als phpBB2. Wanneer dat gedaan is dien je in te loggen, met de beheerder naam en bijbehorend wachtwoord, die je in het vorige formulier hebt opgegeven, en het beheerder controle centrum op te zoeken (er verschijnt een link onderin elk scherm wanneer je ingelogd bent) om de algemene configuratie te controleren. Bedankt dat je voor phpBB2 hebt gekozen. Aangezien FTP extensies toegestaan zijn in deze versie van PHP kun je ook de eerst mogelijkheid krijgen om te proberen het config bestand automatisch naar de juiste plek te FTP-en |
Ik heb daarop het bestand gedownload en in de phpBB2 directory gezet.
Nu volgt er uit bovenstaand niet echt duidelijk welke stappen verder te ondernemen, ja er wordt gesproken over inloggen. Leuk maar hoe als je gewoon je installatie scherm weer voor je krijgt ?
Ook inloggen op mijn server helpt me geen steek vooruit, ik heb de config.php op chmod 777 gezet (moet toch ?) ivm schrijven, moet dat zo blijven trouwens ??
in de knowledge base (zie hier : http://www.phpbb.com/supp...mode=install#quickinstall) wordt gesproken over het verwijderen vanm de install en contrib directory's. Dat heb ik gedaan, echter ik kom er nu niet meer uit.
Wie kan mij verder duidelijk maken wat ik moet doen ??