Toon posts:

GigaByte GV-N66T128VP TurboForce Edition

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey,
Heeft iemand misschien ervaringen/kennis over deze kaart want ik kan er niks geen reviews over vinden.
Ik weet verder ook niet wat TurboForce dus inhoudt...
het enige wati k kan vinden is hun eigen site:
http://www.giga-byte.com/...Products_GV-N66T128VP.htm
Dus iemand met ervaringen??

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

http://www.giga-byte.com/...Tech/tech_20041001_tf.htm ;)
http://www.giga-byte.com/...erformance_nx66t128vp.jpg
genoeg te vinden op de gigabyte site hierover hoor.

[ Voor 49% gewijzigd door chucky666 op 12-06-2005 13:01 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Turboforce houdt concreet in(voor de 6600gt) dat het geheugen iets harder loopt, voor de agp is dat verschil groter omdat die standaard op 900 Mhz loopt. Ook hebben de 6600gt turboforce kaarten passive koeling. Van de agp weet ik het niet, maar het zou kunnen dat de kaart een video in heeft. (meeste 6600gt hebben dat niet)

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:13
Wat ik mij nu afvraag over dit TurboForce is of je dat kleine beetje extra kloksnelheid niet ook gewoon kan krijgen op de standaard versie, door over te klokken.
Of zijn de geheugenchips van de TF-editie beter, en dus zelf ook weer over te klokken?

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-08 11:54

Shuriken

Life is all about priorities

Ik heb zelf deze kaart.

Geheugensnelheid is 1120 Mhz ipv 1000 Mhz. Dit is de gespecificeerde snelheid en dus niet bereikt door een overclock. (Asus heeft een vergelijkbaar model de N6600GT/TD Top Limited Edition.)

Daarnaast heeft ie de mogelijkheid voor composite/svideo in. En er is uiteraard de passieve koeling.

[ Voor 26% gewijzigd door Shuriken op 20-06-2005 13:10 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:00

sapphire

Die-hard pruts0r

is 1120mhz neit te bereiken door een normaale 6600GT te OCen ?
Dan heb jij nog neit genoeg rondgehangen hier op GoT, want zga. iedere 6600GT haalt wel 1200mhz op z'n mem, maar die Gigabyte en Asus kaarten hebben als het goed is 1,6ns mem wat gewoon verder clocked. Dus die gaan wss nog iets harder op hun mem, richting de 1350 ofzo.

Gabriël AM5

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:13
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk meer of dit geheugen dan ook weer nóg verder komt dan het geheugen van de standaard versie.

Verwijderd

Ruuddie schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 00:15:
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk meer of dit geheugen dan ook weer nóg verder komt dan het geheugen van de standaard versie.
Ik zou er niet van uit gaan dat je met die kaart nog ver kunt overclocken maar hij zal allicht iets verder komen dan een standaard GT (zonder zalman o.d. koelers :P)

Verwijderd

sapphire schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:03:
is 1120mhz neit te bereiken door een normaale 6600GT te OCen ?
Dan heb jij nog neit genoeg rondgehangen hier op GoT, want zga. iedere 6600GT haalt wel 1200mhz op z'n mem, maar die Gigabyte en Asus kaarten hebben als het goed is 1,6ns mem wat gewoon verder clocked. Dus die gaan wss nog iets harder op hun mem, richting de 1350 ofzo.
hij zegt dat het geheugen binnen zin specificaties loopt oftewel dat het waarschijnlijk 1,6ns geheugen, beter lezen volgende keer :P
Pagina: 1