Vorige weer heb ik op adres A een IP camera aangesloten op een belkin router.
Vanaf adres B wil ik deze bekijken maar dat geeft problemen.
Als ik intern op lokaal netwerk naar de camera surf (192.168.2.2) geeft dit GEEN problemen.
hier krijg ik de beelden te zien.
Op adres A is er een belkin router aanwezig met telenet comfortnet abbonement.
Op adres B is er een belkin router aanwezig met telenet expresnet abbonement.
Als ik met telenet bel ivm met dit probleem krijg ik te horen dat het misschien wel een probleem zou kunnen zijn met poort 80...? telenet zou dit blokkeren maar wist dit niet zeker
Als ik een ping uitvoer naar IP adres op adres A heeft dit een possitief resultaat.
Ik heb deze camera ook al eens aangesloten op eenzelfde modem met verschillend IP adres (expresnet met 2 IP) en probeer dan te verbinden maar geeft GEEN problemen.
dan krijg ik opnieuw verbinding en kan ik de beelden onmiddellijk zien!
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt. Bram
Vanaf adres B wil ik deze bekijken maar dat geeft problemen.
Als ik intern op lokaal netwerk naar de camera surf (192.168.2.2) geeft dit GEEN problemen.
hier krijg ik de beelden te zien.
Op adres A is er een belkin router aanwezig met telenet comfortnet abbonement.
Op adres B is er een belkin router aanwezig met telenet expresnet abbonement.
Als ik met telenet bel ivm met dit probleem krijg ik te horen dat het misschien wel een probleem zou kunnen zijn met poort 80...? telenet zou dit blokkeren maar wist dit niet zeker
Als ik een ping uitvoer naar IP adres op adres A heeft dit een possitief resultaat.
Ik heb deze camera ook al eens aangesloten op eenzelfde modem met verschillend IP adres (expresnet met 2 IP) en probeer dan te verbinden maar geeft GEEN problemen.
dan krijg ik opnieuw verbinding en kan ik de beelden onmiddellijk zien!
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt. Bram