Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Iets blokkeert Rabo en neXBC maar wat ? *

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 15:55
[Dit is een repost omdat er 0 reacties op kwamen en ik er echt niet uit kom, hij stond in internet en telefonie. Ik post hem nu hier omdat ie daar misschien niet op z'n plek stond]

Beste tweakers,

Ik heb dacht ik redelijk verstand van mijn netwerk thuis en heb het redelijk goed geregeld maar sinds kort zit er iets ergens niet goed.

Mijn situatie:

Speedstouch modem <-------> Draadloze Router <-------------> 2 Computers niet draadloos en 1 laptop

De Speedtouch modem firewall staat helemaal uit net zoals de router firewall.De router heeft een 128 bit web encryptie en is ingesteld op mac adressen.Ik heb Norton Internet Security op alle computers. Als ik deze uitzet blijft het probleem bestaan.

Probleem
De twee pc's kunnen geen verbinding meer maken met Rabotelebankier behalve als ze een punt achter nl zetten dus (www.rabobank.nl.) Dan werkt het wel.Ik speel ook xbox spellen via neXBC maar die wil ook niet meer verbinden. Mijn vader had laatst wel weer en of ander vaag mailtje die hij had geopend zei hij en sinds dien doet ie raar. Ik heb dat mailtje nooit gezien. Ik heb echt werkelijk geen idee wat het kan zijn. Ik heb alles na gelopen maar niks zit er zover ik weet in de weg. Kan iemand mij helpen _/-\o_

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als ie in Internet & Telefonie niet genoeg aandacht kreeg, kun je hem daar een keer kicken (de 24 uur zijn inmiddels wel om zo te zien), en als je denkt dat ie beter hier past kun je middels een topicreport vragen of het topic hierheen verplaatst kan worden :)

Dit topic is gesloten.