Nieuwsbericht over beveiligingsupdate vergelijking

Pagina: 1
Acties:

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 21:26

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Mensen van de frontpage, ik lees de t.net fp met veel plezier en al voor geruime tijd. Echter dit is de eerste keer dat ik mij stoor aan een nieuwsbericht het gaat om dit artikel: nieuws: Beveiligingsupdates juni: Apple 11 - Microsoft 10

De relevantie van dit artikel ontgaat mij compleet. Een vergelijking als dit zou beter verwerkt kunnen worden in een In-depth-guide of iets dergelijks. Maar een nieuwsartikel is in mijn ogen totaal overbodig.
Het komt op mij over als een vergelijking van product X heeft zoveel en product Y heeft zoveel. Echter de uitleg omtrent de vergelijking ontbreekt compleet.

Ik heb mij nog nooit gestoord aan een artikel, maar dit artikel hoort niet thuis op de frontpage

[ Voor 14% gewijzigd door Maximus op 12-06-2005 12:05 ]

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Natuurlijk hoort nieuws over beveiligingsupdates wel op de frontpage thuis.

Omdat er vrijwel tegelijk nieuws over Microsofts aankomende patchdag en Apples update naar buiten kwam is besloten om die twee onderwerpen in één bericht te behandelen, er zijn immers een hoop overeenkomsten.

Van een directe vergelijking is echter geen sprake, en er wordt al helemaal geen oordeel geveld over de veiligheid van de respectievelijke besturingssystemen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 21:26

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Nee ik vind dat dat als oordeel wel meegenomen moet worden, mede om het feit dat dit meer een weergave is van apple heeft er 11 en microsoft 10. Maar de nieuwswaarde voor de FP in dit artikel is er niet in mijn ogen.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maximus schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:44:
Nee ik vind dat dat als oordeel wel meegenomen moet worden, mede om het feit dat dit meer een weergave is van apple heeft er 11 en microsoft 10. Maar de nieuwswaarde voor de FP in dit artikel is er niet in mijn ogen.
We hoeven op de FP geen oordeel te vellen, maar ik ben het met je eens dat de titel een beetje een vergelijking suggereert. Daardoor krijg je ook de reacties die nu onder het artikel staan, iets wat denk ik met een andere titel een stuk minder zou zijn geweest.

Daarnaast wordt er in het artikel wel volledig ingegaan op de fouten die er in Mac OS X zouden zitten en haast niet op de fouten in Windows XP. Dit laatste is logisch omdat MS geen details wil geven, maar het wekt wel een beetje een sfeertje op waar ik me van kan voorstellen dat je het niet helemaal correct vindt.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik vond t ook maar een vreemd stukje. Het is misschien wel nieuws, maar of het t waard is om geplaatst te worden? er zijn zo veel beveiligingsupdates, blabla

waar ik me nog het meest aan erger, zijn de reacties. Die vielen uiteraard wel te verwachten, maar toch:
Apple 11 - Microsoft 10

Bij Apple werken ze blijkbaar harder
wordt als grappig gemod, maar een flame zou ook niet misstaan naar mijn mening

even daarvoor begint remier een zelfde soort apple vs. microsoft discussie, en zijn apple-standpunt wacht er natuurlijk op afgekraakt te worden...

Everything is possible, until it's not.