Toon posts:

Vraag mbt asus wl 500g en externe HD als ftp

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij uitleggen hoe ik stap voor stap mijn externe USB HD zo kan installeren aan mijn wireless router zodat ik deze kan benaderen via mijn explorer?
Wat ik eigenlijk wil is dat ik bestanden die ik download (bijv. via een P2P programma, dus niet ftp) meteen via de router laat lopen naar mijn externe HD, is dit mogelijk? Zo ja, hoe?
Heb firmware 1.9.2.7-5a geinstalleerd en de samba server geactiveerd. Wat zijn de andere instellingen die ik moet doen, bijv. NFS server activeren? Heb al wel een networkdrive weten aan te maken maar
kan niet deze drive benaderen als ik bijv. via internet een bestand wil opslaan.

Alvast bedankt,

Brian

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-03 16:27
2 topics openen over hetzelfde onderwerp is dus niet de bedoeling he...
Zullen de modjes niet zo leuk vinden :o

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals je in de [faq]Regsitratievoorwaarden[/] had kunnen (moeten) lezen, is het niet de bedoeling om het probleem op meerdere plaatsen onder aandacht te brengen. De topics gaan dan een eigen leven leiden, waarbij de mensen die reageren geen overzicht hebben wat er allemaal al is gevraagd, gesuggereerd, uitgeprobeerd danwel uitgesloten. Aangezien het probleem niet met de HDD te maken heeft (de HDD werkt immers prima, niet?), sluit ik dit topic en verzoek ik je om verder te gaan in dit topic: Vraag mbt asus wl 500g en externe HD als ftp

Dit topic is gesloten.