Toon posts:

Vraag mbt asus wl 500g en externe HD als ftp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraag mbt asus wl 500g en externe HD als ftp

Kan iemand mij uitleggen hoe ik stap voor stap mijn externe USB HD zo kan installeren aan mijn wireless router zodat ik deze kan benaderen via mijn explorer?
Wat ik eigenlijk wil is dat ik bestanden die ik download (bijv. via een P2P programma, dus niet ftp) meteen via de router laat lopen naar mijn externe HD, is dit mogelijk? Zo ja, hoe?
Heb firmware 1.9.2.7-5a geinstalleerd en de samba server geactiveerd. Wat zijn de andere instellingen die ik moet doen, bijv. NFS server activeren? Heb al wel een networkdrive weten aan te maken maar
kan niet deze drive benaderen als ik bijv. via internet een bestand wil opslaan.

Alvast bedankt,

Brian

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03 22:12

Nick Name

SinFest!

Als je met succes een netwerkdrive hebt aangemaakt, dan zou je ook als je een bestand opslaat vanuit je browser die map moeten kunnen bereiken. (kijk anders bij het opslaan onder 'mijn netwerk locaties' daar zou de share moeten staan).

Wat ik eerlijk gezegd niet begrijp is dat je wel de firmware van Oleg hebt gevonden, maar dat je dan niet gebruik maakt van alle tutorials en overige info die op diezelfde site staan: http://wl500g.info/showthread.php?t=1984

Maak je trouwens gebruik van de samba demofunctie, of heb je een eigen smbd.conf aangemaakt?

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle respons,
gebruik de demo samba functie.
Ik zie de share wel staan alleen slaat hij de files niet op de hd op een of andere manier.
De melding die hij dan aangeeft is: 'you cannot save in the folder you specified. Please choose another location'
Wellicht heeft u hier ook een oplossing voor?
Alvast bedankt,

gr,

Brian