Toon posts:

Uitvallen Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last van een uitvallende Fujitsu-Siemens laptop. ik heb deze niet overgeclock, of zoiets. bMeestal na anderhalf uur en intensief gebruik. ik denk echter wel dat het een cooling probleem is. hoe controleer ik dat? Belangrijker: hoe los ik dit op!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 12:54

3style

...

Ik neem aan dat je niet op de accu werkt? Een brakke accu wil namelijk ook wel eens dit
probleem veroorzaken.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

zo zo wat meer info is wel handig , mijn glazen bol is net kapot gevallen ;)

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
Losse acuu perhaps?

Alssie echt warm word hoor je um wel blazen voor ie uitvalt...

Schud er eens voorzichtig mee en kijk offie uitvalt...

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:59

rapture

Zelfs daar netwerken?

Compressor pakken en perslucht door de "uitlaat" (zo'n gat waar warme lucht uitkomt) van je laptop knallen (dus ff erin schieten, anders gaat de ventilator kapot door hoge toeren door continue perslucht in pompen), er komt een stofwolkje eruit en je laptop koeling is terug in orde. Dit is de jaarlijkse onderhoud voor laptops die intensief gebruikt worden.

[ Voor 26% gewijzigd door rapture op 12-06-2005 21:45 ]

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
rapture schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:44:
Compressor pakken en perslucht door de "uitlaat" van je laptop knallen, er komt een stofwolkje eruit en je laptop koeling is terug in orde. Dit is de jaarlijkse onderhoud voor laptops die intensief gebruikt worden.
Mja wel oppassen dat je niet te lang die compressor erbij houdt, als je het fannetje te hard rond laat draaien door die lucht kan je hem slopen. dan bromt je fan continue... dat wil je ook nie ;)
Pagina: 1