Op mijn computer staan lokaal een heleboel MP3's. Die wil ik gaan verplaatsen naar een server in het netwerk. Wat mij er tot dusverre onder meer van heeft weerhouden is dat Windows Media Player dan alle verzamelde gegevens uit zijn database gooit. Ik gebruik WMP 10. Alle bestanden opnieuw toevoegen is natuurlijk geen punt, maar alle verzamelde gegevens - met name de waardering van muziek - raak ik permanent kwijt.
Is er een manier om MP3-bestanden naar een netwerkschijf te verplaatsen zonder dat WMP alle verzamelde databasegegevens overboord zet?
[Edit]
Ik heb al gezien dat de database waar WMP alle metagegevens in bewaart een of ander binair formaat is. Het is niet zomaar een tekstbestand is dat ik kan aanpassen.
Is er een manier om MP3-bestanden naar een netwerkschijf te verplaatsen zonder dat WMP alle verzamelde databasegegevens overboord zet?
[Edit]
Ik heb al gezien dat de database waar WMP alle metagegevens in bewaart een of ander binair formaat is. Het is niet zomaar een tekstbestand is dat ik kan aanpassen.
[ Voor 17% gewijzigd door Tomatoman op 12-06-2005 01:24 ]
Een goede grap mag vrienden kosten.