Hoi ik ben pas nieuw hier(tenminste kwa registratie) en heb al meteen de vraag van, wat ik het beste voor computer kan kopen ( echt goede gamepc), ik heb de best-buy guide gelezen maar vond hem niet zo goed. dus ik heb de vraag: "Wat kan ik het best kopen voor max. 1700€" (misschien koop ik hem pas over 2 maanden, zodat de prijzen van dual-core processoren en de nvidia 6800's gedaald is door de komst van de 7800) alvast bedankt, ik had wel een goede site gevonden via de privewatch, waar alles best goedkoop was en ik weet nie of het mag maar het was sallandautomatisering.nl
hoi welkom op got enzo en wat is er mis met interpunctie en voordat ik het vergeet we hebben ook nog een enter knop en ik vraag me af wat er mis is met de best-buy guide snap niet zo goed wat daar mis mee is en heb je zelf al een idee en over 2 maanden zijn de prijzen toch weer gezakt
[/end]
Jorde89, zoals je begrijpt word er op GoT een bepaald niveau verwacht, waarbij je zelf initiatief neemt.. Dus als je zelf nou een systeem samenstelt wat jou _wel_ wat lijkt en dat hier post, kunnen we je verder helpen
succes
[/end]
Jorde89, zoals je begrijpt word er op GoT een bepaald niveau verwacht, waarbij je zelf initiatief neemt.. Dus als je zelf nou een systeem samenstelt wat jou _wel_ wat lijkt en dat hier post, kunnen we je verder helpen
succes
Als je gaat gamen kun je beter geen dual core processor nemen, omdat de games er niet geschikt voor zijn
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
oke ik snap het, er is ook verder niks mis met de guide maar het is nie echt wat ik wil, maar ik zat te denken aan dit:
- AMD 4400+ (dual core)
- 1GB DDR 400mhz
- Asus K8N sli-deluxe
- 2x 6800LE 256mb
- 250GB hardeschijf 16mb cache
Ik wil er verder ook video mee gaan bewerken (soort gelijke programma's zoals maya en 3dmax)
vandaar de dual core
EDIT: Ik zat er verder ook aan te denken om het budget te verlagen naar 1400 en er dan een zalman reserator 1 (+) met vga cooling etc. maar hebben ze daar ook 2x vga cooling voor?
- AMD 4400+ (dual core)
- 1GB DDR 400mhz
- Asus K8N sli-deluxe
- 2x 6800LE 256mb
- 250GB hardeschijf 16mb cache
Ik wil er verder ook video mee gaan bewerken (soort gelijke programma's zoals maya en 3dmax)
vandaar de dual core
EDIT: Ik zat er verder ook aan te denken om het budget te verlagen naar 1400 en er dan een zalman reserator 1 (+) met vga cooling etc. maar hebben ze daar ook 2x vga cooling voor?
[ Voor 22% gewijzigd door jorde op 12-06-2005 00:32 ]
Probeer eerst even nog zelf wat uit te zoeken en neem even de faq door. Iedereen is wel eens nieuw, maar de faq over dit soort vragen moet toch prima te begrjipen zijn hoop ik. Mocht je toch nog vragen hebben, kan je gerust een moderator emailen hierover.
Dit topic is gesloten.
![]()