Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ledjes Sony Ericsson k750i waar te koop

Pagina: 1
Acties:

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:09
Ben sinds kort in het bezit van een Sony Ericsson K750i (nice phone trouwens :9 ) Nou zitten daar 2 extreem felle ledjes in als een soort van flits voor de fotocamera.

Nu hield ik deze net bij het aquarium, en waarempel een pracht effect. Was net of de maan op het water scheen. Maar om nu m'n phone boven het water te laten hangen.... 8)7 :+

Nu wil ik deze ledjes dus ergens kopen en erboven gaan hangen...maarja kan die ledjes dus nergens vinden... In de phonen zitten van die hele kleine Ledjes en bij Conrad hebben zie ik allen van die grote witten...

Iemand enig idee waar ik die ledjes kan krijgen...?

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:37
Op www.salesplaza.nl worden van die telefoon ledjes verkocht.

Heb ff gekeken maar heb geen witte gezien, maar ze kunnen alles voor je bestellen dus moet je een mailtje sturen naar info APESTAART salesplaza PUNT nl.
Gewoon vragen om telefoon led's met de hoogste mcd waarde

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:09
Dat zijn alleen ledjes voor onder het toetsenbord enzo...
Maar zal ze eens mailen.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
die LED's onder de categorie GSM Artikelen/Onderdelen zijn zeer zeker geen toetsenbord ledjes, maar smd ledjes hoor.

Maar mailen is geen slecht idee, ze kunnen je misschien nog wel wat goede tips geven.

[ Voor 5% gewijzigd door Kawaii op 12-06-2005 00:18 ]

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 14:34
misshien een luxeon led kopen ofzo? Deze zijn extreem fel, zie inkoopacties.net of worldled.com (ff googlen voor de exacte link) maar daar zijn mooie dingen te vinden.