MachII opstart probleem

Pagina: 1
Acties:

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-02 01:08
Ongeveer een maand geleden heeft de heater kortsluiting gemaakt met als gevolg dat er enkele draden waren door gebrand die ik vervangen heb. Alles werkt verder weer prima, tijd om opnieuw de pc te assembleren. De prom boot keurig op -33C. Ik zet dus de pc in elkaar (dfi nf2 zie specs) en hij doet het helemaal goed. Omdat me pc nog niet echt netjes geassembleerd was ben ik alles kort daarna gaan ordenen.
Toen de pc netjes in elkaar zat drukte ik op de powerknop. Prom telt af en springt aan bij -33C, niks mis mee in eerste oog opslag. Totdat ik door kreeg dat mijn voeding totaal niet aansprong. Ik heb naar de connectors gekeken maar die zijn goed aangesloten.
Daarna heb ik wederom de prom opgestart totdat hij aansprong en vervolgens op het mobo zelf de power ingedrukt en dan pas springt de pc aan. Dit moest handmatig gebeuren want nadat de prom aansprong gebeurde er helemaal niks.
Enkele suggesties hoe ik dit op kan lossen?

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Zitten de draad om power on aan het mobo te geven nog wel vast op je prom ? (dit is naleijk ook gewoon een stekkertje).

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-02 01:08
The Doctor schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:54:
Zitten de draad om power on aan het mobo te geven nog wel vast op je prom ? (dit is naleijk ook gewoon een stekkertje).
Ik heb alle stekkertjes los gehaald en opnieuw vastgemaakt en het probleem is verholpen, thx voor je hulp :D

[ Voor 20% gewijzigd door eR1k op 12-06-2005 19:06 ]