Toon posts:

[BF2 DEMO] Resolutie niet op 1280*1024 te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste vind ik het belachelijk dat een spel als dit deze resolutie niet gewoon ondersteunt, zo.

Ik heb de methode uit het grote BF2 topic geprobeerd, dwz het een en ander veranderen in je config files en daarna deze files markeren als ''alleen lezen''.
Start het spel op en het ziet er niet uit, mega blokkerig! Wat is dit nu precies.

Ik heb een x800PRO, daar ligt het niet aan.

Het spel ziet er dus echt niet uit, en niet eens echt wazig zoals je zou verwachten bij een te lage reso.

Verwijderd

Ben 'm nu aan het downloaden :)
Wellicht omdat dit nog de BETA is?
Ik neem aan dat andere spellen wel goed draaien..

• Draconis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07-2021

Draconis

The Creator

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:17:
Ten eerste vind ik het belachelijk dat een spel als dit deze resolutie niet gewoon ondersteunt, zo.

Ik heb de methode uit het grote BF2 topic geprobeerd, dwz het een en ander veranderen in je config files en daarna deze files markeren als ''alleen lezen''.
Start het spel op en het ziet er niet uit, mega blokkerig! Wat is dit nu precies.

Ik heb een x800PRO, daar ligt het niet aan.

Het spel ziet er dus echt niet uit, en niet eens echt wazig zoals je zou verwachten bij een te lage reso.
Het is gelukkig wel mogelijk, maar dan wel op een zeer kromme manier. Je moet het bij de snelkoppeling al aangeven. Geef bij doel de volgende parameters mee: "+szx 1280 +szy 1024"

Dan krijg je dus:

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Veni Vidi Vici

Verwijderd

Topicstarter
Ok dat werkt nu, resolutie is ok. AA en AF staan vol aan maar ik vind het er nog steeds behoorlijk naar uitzien. Blokkerig e.d.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:04

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:56:
Ok dat werkt nu, resolutie is ok. AA en AF staan vol aan maar ik vind het er nog steeds behoorlijk naar uitzien. Blokkerig e.d.
Dat heb ik ook met mn x800 pro. Waarschijnlijk werkt fsaa gewoon niet met ati, zoals wel eerder is voorgekomen met nieuwe games.Hopelijk fixen ze het nog weleens want het ziet er maar dramatisch uit. AF zat verder niet in het spel dacht ik dus die zal er sowieso niet zijn.

Verwijderd

EAX aanzetten hielp bij mij om AA te krijgen.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:42:
EAX aanzetten hielp bij mij om AA te krijgen.
What The Fuck? :S
Dat is wel heel frappant, iets aan je audio veranderen en je AA werkt. Weet je dat zeker?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

jep het is nogal gaar, maar ik krijg geen AA als ik EAX uit heb staan :S

Verwijderd

Lijkt mij ook nogal sterk :? Mss beetje met je afkortingen in de knoop ;)

EDIT:

Beetje te laat dus. Is wel erg vreemd ja 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 16:51 ]

Pagina: 1