Toon posts:

[Probleem] Kleine vertragingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een nieuwe kast en een nieuwe ventilator(Zalman 7000Cu) op mijn computer. Ik heb deze geinstalleerd, echter nu heb ik een probleem.
In windows heb ik constant(Om de paar seconden, regelmatig) kleine vertragingen. Mijn muziek stottert daardoor en spelletjes zijn onspeelbaar.
Ik dacht eerst dat het een softwarematig probleem was, windows zal wel ergens problemen mee hebben. Na een reinstall heb ik het probleem echter nog steeds.
Ik heb logischerwijs alle drivers al vervangen en andere versies heb ik ook al geprobeerd.
Het probleem is dat ik niet echt weet waar ik moet kijken. Na een reinstall is het probleem er nog steeds, dus het zal de hardware zijn. Echter, het geluid van de BIOS(Zo'n aardige dame die je iets vertelt over je POST O+ )hakkelt niet en ook werkt alles voor de rest nog. Dat wijst dus weer de andere kant op.
Ik heb zelf al van alles geprobeerd maar weet het echt niet meer, ik hoop dat jullie iets weten.

Mijn systeem:
A8N-SLI deluxe(Passief gekoelde NB)
AMD64 3500+
1024MB OCZ platinum rev 2
IIyama Prolite E431S
WDJ400
LG DVDrom
3R systems R700(kast)
Zalman 7000Cu koeler
ATI X700Pro

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost.
Schijnbaar heb ik tijdens het herinstalleren een poort omgewisseld van de IDE. Resultaat was dat windows vertikte om mijn IDe controller te installeren(Die moest dus opnieuw geinstalleerd worden).
Nadat ik de bios geflashed had heb ik alles overnieuw ingesteld en weg was het probleem. :D