Toon posts:

site achter wachtwoord zonder php

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bezig met een studieproject, maar deze moet achter slot en grendel en alleen toegankelijk met een wachtwoord en username. Nu heb ik demon als provider, maar zij ondersteunen geen php scripts of wat dan ook, dus wat dat betreft ben ik mooi de sjaak. Is er een andere veilige manier om dit te doen, anders moet ik alle referrers eruit slopen en metadata, dat is nogal een werk.

(over referers gesproken, krijg je alleen de hostname te zien in je statistieken, dus bijv. www.telegraaf.nl, of de specifieke site waar de link staat, bijv. www.telegraaf.nl/binnenland/artikel910\12.zoveel ?)

alvast bedankt voor de reacties

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Kan je wel .htaccess gebruiken?

DM!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 20:15
.htaccess erin?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
AuthType Basic

AuthName "Studieproject"

AuthUserFile ".../passwd"

require valid-user

[ Voor 16% gewijzigd door internetinfo op 11-06-2005 20:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee, dat wordt ook niet ondersteund door demon

helaas...

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 16:00
Dan heb je pech en kan je het niet echt goed beveiligen. Er zijn wel nep oplossingen in de vorm van een Java applet of javascript die doorsturen naar een onbekende link, maar als de link bekent is kan iedereen erbij.

Wat je natuurlijk wel kan doen is het betreffende bestand encrypten met bv. ASO tools of rarren met een sterk wachtwoord

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

ripperke

w00t!

Hmm .. dit doet me denken aan een site van vroeger, kan er even niet goed opkomen .. daar was het de bedoeling om een md5 hash dmv javascript te kraken. Mss heb je daar wat aan?

dmv javascript dus een login maken met md5, dat is opzich wel veilig lijkt me

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ripperke schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:09:
Hmm .. dit doet me denken aan een site van vroeger, kan er even niet goed opkomen .. daar was het de bedoeling om een md5 hash dmv javascript te kraken. Mss heb je daar wat aan?

dmv javascript dus een login maken met md5, dat is opzich wel veilig lijkt me
Daar is niks veiligs aan, clientside beveiliging is over het algemeen prima te kraken.

Wanneer je geen serverside scripts kunt gebruiken is Java of Javascript echter de enige oplossing. Javascript hoort niet hier, maar in Webdesign & Graphics, en bovendien is er genoeg te vinden als je gaat [google=javascript password], dus daarom doe ik dit topic maar op slot. :)

[ Voor 2% gewijzigd door NMe op 11-06-2005 22:10 . Reden: zo beter, BtM909? :P ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.