Neovia lcd-tv's

Pagina: 1
Acties:

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-02 18:35
Ff van een site van een internetwinkel. Helaas niet mooi gelayout.

Technische informatie van de LCD televisie 16/9 32" (81cm) "HD ready" NEO-3205DT
Inhoud Formaat 16/9
Schermgrootte 32 inch (82 cm)
Helderheid (cd/m²) 600
Contrast 1200:1
Responstijd (ms) 8
Resolutie (horizontaal x verticaal - pixels) 1366 x 768
Beeldhoek (in °) 178/178
Audio Audio vermogen 2x 10 Watt RMS
Geluidsreductie Niet opgegeven
Mono/Stereo geluid Stereo (A2, Nicam)
Luidsprekers 2
Aansluitingen Verbindingen In: PC/D-sub video, PC audio (jack), DVI, 2x scart, S-video, Composite A/V (RCA), Component A/V (YUV), antenne; Uit: composite A/V (RCA), hoofdtelefoon
Scart aansluitingen 2
DVI in 1
HDMI in Nee
PC in Ja
Audio uitgangen Hoofdtelefoon
Tuner Standaard PAL/SECAM-BG, I, DK, SECAM-L/L’, NTSC-4, 43
Double tuner Nee
Functies Teletekst Ja
Andere functies Beeld modes: Dynamic, Standard, Soft, User; Audio modes: Standard, Music, Word, User; Progressive Scan; Function PIP (Picture in Picture)
Algemeen Afstandsbediening Ja
Meegeleverde accessoires Afstandsbediening
Handleiding -
Afmetingen (mm) Zonder voet: 819 x 594 x 133, met voet: 819 x 662 x 314
Gewicht (kg) 26

Voor de prijs (iets meer dan 1200 euro) lijkt het niet gek. Echter kan ik bar weinig over dit merk terug vinden. (zoeken op GoT leverde welgeteld 1 zoekresultaat op, zal nu dus straks 2 moeten zijn. ;-) ).

Iemand bekend met dit merk?

aka pluim003

Verwijderd

Effies googlen : http://www.neovia.biz/

Schijnt een Frans bedrijf te zijn.. ? Kende ze verder ook niet.

• DikkieDick
Had ik ook gevonden. Frans-Koreaans met fabriek in Frankrijk. Maar verder geen ervaringen nog met dit merk. Vandaar de vraag.

aka pluim003

• rutgerberge
  • Laatst online: 16-10-2023
ik ken het verder ook niet
welke internet shop heb je dat vandaan?
die specs zien er wel aardig uit
zou het scherm graag irl zien
of wat ervaringen horen

R

• DikkieDick
[reclame-mode-on] De internetshop is/was Pixmania (komt als je Googlet op Neovia ook als 1 van de eerste zoekresultaten boven water) [/reclame-mode-off].

aka pluim003

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:22

Emiel1984

Made in NL

scherm ziet er interessant uit maar er is idd weinig info over te vinden, ik kan ook geen winkel vinden die hem ook heeft. Mocht je hem dus aanschaffen dan is het misschien wel interessant om je mening te geven..

Succces

[LTS][MTS][HTS]

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat lijkt me zeker een mooie tv.

specs lijken nogal op de nieuwe philips lcd tv:

Philips 32pf8030 met wifi en ambilight II

Alleen dan veel goedkoper

Hij staat op mijn lijstje (ben nl op zoek naar een 32"lcd tv)

• DikkieDick
emiel1984 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 08:26:
scherm ziet er interessant uit maar er is idd weinig info over te vinden, ik kan ook geen winkel vinden die hem ook heeft. Mocht je hem dus aanschaffen dan is het misschien wel interessant om je mening te geven..
Uiteraard, maar ik verwacht voorlopig niet dat ik hem aanschaf. Eerst over een half jaartje verhuizen. Daarna komt de aanschaf wel. Maar wel nu aan het oriënteren. 'k Zag gisteren bij de lokale tv-boer een aantal LCD-tv's en kon ik eens wat beeld vergelijken. Ondanks de hoge waardering voor de JVC 32LTC50 (als ik het typenummer goed heb uit het hoofd) vond ik het beeld tov. bv. de Samsung tegenvallen. Meer trillingen in het beeld. Tv's stonden op hetzelfde kanaal.

aka pluim003

Verwijderd

Heeft er nog niemand ervaringen met dit scherm? De specificaties zien er alleszins goed uit. en ik twijfel om het scherm aan te schaffen, maar zou er eerst is een review van willen lezen of een paar ervaringen van andere mensen...

Verwijderd

Deze op het eerste gezicht goed specs zeggen erg weinig, vooral de koreaanse bedrijven willen nog wel eens schromelijk overdrijven met dit soort getallen, je ogen zijn de beste beoordelers (alhoewel de meeste tv's nou niet echt geweldig aangesloten zijn in de winkel, want die jvc hierboven hoort dus echt niet te trillen, dat ligt gewoon aan de aansluiting) dus daar moet je doorheen kijken.
Pagina: 1