Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Salland automatisering maakt gebruik van Tweakers.net naam?

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:30
Ik ben een beetje aan het rondsurfen en ik kom ineens de Tweakers.net best buy systemen tegen.

Men gaat naar:
http://www.sallandautomatisering.nl/
--> Tweakers.net best buy

Daar staat dan een lijstje met systemen die door Salland worden gebouwd op basis van de specs in the best buy guide. Dat lijkt hele mooie service, maar schijn bedriegt, de systemen komen namelijk voor geen meter overeen met die uit de best buy guide. Daarnaast vroeg ik me af of dit sowieso wel de bedoeling is...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ

Verwijderd

tuurlijk, waarschijnlijk pakken ze gewoon het idee van "onder de 1400 euro" maar in de pricewatch zijn ze niet altijd de goedkoopste, dus daarom hebben ze her en der wat wijzigingen...

slechts een idee

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hmmm, ik heb ze ook even bekeken, en idd: ze komen niet overeen. Dat is niet echt fraai, want een koper kan nu door de tekst "tweakers" denken dat ie een door Tweakers.net gespecificeerd systeem koopt. Dit verdient nadere aandacht :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 07:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is zo we met Salland de overeenkomst hebben dat gedurende een bepaalde periode zij systemen met de titel Tweakers.net best buy mogen aanbieden. Het is dan alleen wel vreemd dat de configuratie niet overeenstemt met zoals wij die opgeven. Ik ga er in ieder geval mee aan de slag.

• Rens
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 14:02
Ik ben al een tijd aan zoeken op GoT naar een overzicht van winkels die de BBG van Tweakers aanbieden. Ik lees hier dat tweakers met Salland een overeenkomst heeft. Cool-prices.nl volgens mij ook.

Kan iemand (misschien het management team) mij vertellen met welke winkels er nog meer een overeenkomst is. dat scheelt mij een hoop gepuzzel (nu moet ik alle winkels uit de shop survey aanklikken).

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

RensGresnigt schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:56:
Ik ben al een tijd aan zoeken op GoT naar een overzicht van winkels die de BBG van Tweakers aanbieden. Ik lees hier dat tweakers met Salland een overeenkomst heeft. Cool-prices.nl volgens mij ook.

Kan iemand (misschien het management team) mij vertellen met welke winkels er nog meer een overeenkomst is. dat scheelt mij een hoop gepuzzel (nu moet ik alle winkels uit de shop survey aanklikken).
Geen van de shops heeft een overeenkomst aangaande de Best Buyers Guides. We zullen dinsdag overleggen aangaande deze shops en de BBG.

• Rens
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 14:02
Wat mij betreft mogen deze winkels dit gewoon doen, voor mij als 'niet tweaker' vergemakkelijkt dit het kopen alleen. Ik heb al vaker binnen GoT gezien dat er meer mensen zijn die dit kunnen waarderen bijvoorbeeld in het topic: 'Waar Best Buy Guide PC kopen?'.

Indien winkels de goede naam van Tweakers benutten is het natuurlijk wel belangrijk dat wanneer de winkels afwijken van de bbg configuratie dit vermelden (want dat doen salland en cool-prices op dit moment niet).

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
RensGresnigt schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:51:
Wat mij betreft mogen deze winkels dit gewoon doen, voor mij als 'niet tweaker' vergemakkelijkt dit het kopen alleen. Ik heb al vaker binnen GoT gezien dat er meer mensen zijn die dit kunnen waarderen bijvoorbeeld in het topic: 'Waar Best Buy Guide PC kopen?'.

Indien winkels de goede naam van Tweakers benutten is het natuurlijk wel belangrijk dat wanneer de winkels afwijken van de bbg configuratie dit vermelden (want dat doen salland en cool-prices op dit moment niet).
Ben ik het deels met je eens. Maar; ik kan ook gewoon systemen als BBG van T.net aanbieden. Iets goedkoper dan Salland of de shops in de Shopservey, maar dan doe ik er toch even wat minder goede en dure onderdelen in. Iemand koopt met een illusie 'het zal wel goed zijn' , maar dat hoeft dus niet. Als een winkel dit onder BBG zou aanbieden, zou ik als T.net zijnde controleren of zij ook aan de normen voldoen. Een naam van iemand anders gebruiken en dan alles veranderen wat het beste zou moeten zijn voor de consument, dat klopt gewoon niet.

Verder heb ik lever ook dat de shopservey je winkelmandje uitrekend waar je het beste alles kunt kopen, zonder zelf te moeten puzzelen. Maar die optie is er niet :P.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 07:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Logischerwijze kunnen en willen wij geen rechten laten gelden op een bepaalde configuratie. Iedereen mag een systeem dat gelijk is aan de Tweakers BBG aanbieden. Daarbij vermelden dat het om het Tweakers BBG-systeem gaat is ook gewoon toegestaan, sterker nog, dat is alleen maar beter voor de credibility van de BBG. Het systeem moet dan natuurlijk wel exact overeenstemmen, anders is het droogweg oneigenlijk gebruik van onze merknaam. We zullen eens een paar shops gaan aanschrijven.
Pagina: 1