Voor digitale fotocamera's zijn er erg goede en professionele reviewsites te vinden (zoals dpreview).
Ik vroeg me af of er voor LCD-TV's ook zulke sites zijn te vinden.
Als ik in google zoek dan vind ik vooral commerciële (prijs)vergelijkingssites of sites waarin gebruikers wat ervaringen delen (zoals epinions, kieskeurig). Daar ben ik dus niet naar op zoek... Ik wil graag van professionals weten wat hun deskundige mening is van verschillende LCD TV's (en niet zozeer waarom een enthousisaste koper vindt dat zijn aankoop echt het allerbeste is wat er bestaat). Omdat een mening toch altijd behoorlijk subjectief is, is het fijn als die subjectiviteit gepaard gaat met een dosis deskundigheid denk ik dan... (helemaal objectief zal het nooit zijn)...
Kortom: weten de AV-Tweakers waar goede AV-reviewsites te vinden zijn met met reviews van LCD-TV's?
[
Voor 6% gewijzigd door
The_Sukkel op 11-06-2005 18:38
]
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450