Toon posts:

[BF2 demo] Geen anti-aliasing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg het niet voor elkaar om anti-aliasing werkend te krijgen in het spel, ik heb verschillende driver versies geprobeerd, en het werkt niet. Ik heb het geprobeer in het spel aan te zetten en alleen buiten het spel. Niets, behalve een kartelgame :/

Ik speel op een radeon 9500, geen vetpot, maar anti-aliasing zou moeten werken toch?

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

heel simpel,

in windows > klik rechtermuisknop ( op bureaublad ) en kies properties >> settings >> advanced

- ga naar tabblad 3d

- bij 3d settings klik je je op CUSTOM, en dan allebei de hokjes aanvinken van application preference !

Voila .. nu ingame AA aanzetten en je ben klaar.

Bij sommige andere games, moet je het juist weer aanzetten in windows ... irri .. ik weet het, maar dit werkt !

Succes

:)

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkte niet, wat wel werkte was EAX aanzetten bij mijn geluid? stom, maar het werkt nu dus. :D

Verwijderd

Weet je zeker dat je videokaart het wel aankan? Het is nou niet bepaald de beste (ook zeker niet de slechtste) kaart. Aangezien BF2 nogal een flink spel is...
Ik heb zelf de 9600XT gehad en daar kon ik ook maar beter AA niet aanzetten..dan dropte mijn frame-rate echt heel erg!

Verwijderd

BF2 schijnt het niet te ondersteunen, dus pech.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:55:
BF2 schijnt het niet te ondersteunen, dus pech.
waar haal je deze nonsens vandaan :?
Pagina: 1