Toon posts:

[iTunes of anders] Pitch control/afspeelsnelheid veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 542 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn gitaarleraar heeft een powerbook en is op zoek naar een plugin voor itunes of andere software die mp3's op een lagere snelheid af kan laten spelen zonder van toonsoort te veranderen. Voor windows weet ik talloze plugins en software die dit doen, maar voor de mac kan ik niet iets vinden. Voor mensen die niet weten wat ik bedoel: bij WMP (windows versie) 9 en 10 kun je bij 'verbeteringen' kiezen voor 'instellingen voor afspeelsnelheid'. Jammergenoeg heeft de WMP voor mac deze plugin/extra optie niet..
Zo'n plugin is erg handig wanneer je snelle gitaarsolo's uit moet zoeken :P Als iemand de gouden tip heeft, ben ik hem/haar erg dankbaar! :) Alvast bedankt voor jullie reacties

edit:
ik heb dit programmaatje gevonden http://www.versiontracker...o/macosx/18860&vid=120840 Kan hem jammer genoeg uitproberen hier, heb geen mac :P Als iemand een gratis oplossing weet, zou dat heel erg top zijn!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens rond op het Apple forum of stel je vraag daar eens ???
Mijn MP3 speler kan het ook (Iriver) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jah stom, ik dacht dit topic in het apple forum te hebben geplaatst. Kan dit topic verplaatst worden naar apple talk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had laast zo iets...was een japans programma, kan zo snel geen naam bedenken

kijk even op macosx.nl, daar op het forum vond ik het ding (zoeken op japans plus muziek ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Move GT > APL

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 23:51

wouterve

Swinger of States

In Quicktime 7 heb je ook de mogelijkheid om muziek af te spelen en kun je met de optie "Show A/V controls" in het menu Window de afspeelsnelheid van de film of in dit geval het geluidsbestand veranderen, variërend van 1/2 x de normale snelheid tot 3 x de normale snelheid. Hierbij verandert de toonhoogte niet. Ik weet alleen niet of deze optie ook in de non-pro versie van Quicktime actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt, ga ik gelijk eens even uitproberen

edit:
Quictime 7, de gratis versie, kan gelukkig de pitch veranderen! Bedankt voor de tip!!

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 13:17 ]

Pagina: 1