BF2 Memory.dll error

Pagina: 1
Acties:

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 11:15

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
Als ik het spel wil gaan laden (single-player) dan krijg ik bij 14% een memory.dll error.

"sanity check: block size 1612144640 (1537.46MB) doesn't seem sane"

het spel kapt er mee...

What the hell!

Heb een sempron @ 2200MHz (10x220) en 2x 512MB Kingston @ 440Mhz 5-2-2-2 met Radeon 9500@9700PRO.
Dit zou echt wel moeten draaien, op z'n minst!,
Overigens draait het menu wel super strak en heb ik verder nog geen problemen gezien, alleen dat ik dan helemaal niet kan spelen

Heb inmiddels mijn pc ook al even terug geclockt etc. niets lijkt te werken. Overigens draai ik momenteel 5.6 ATi drivers, settings van BF2 allemaal op low/mid/high haalt niets uit.
AA en AF staan in de drivers op 'auto', niets geforceerd dus.

Meerderen die dit probleem kennen?

[ Voor 14% gewijzigd door BruT@LysT op 11-06-2005 17:18 ]

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

BruT@LysT schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:15:
Als ik het spel wil gaan laden (single-player) dan krijg ik bij 14% een memory.dll error.

"sanity check: block size 1612144640 (1537.46MB) doesn't seem sane"

het spel kapt er mee...

What the hell!

Heb een sempron @ 2200MHz (10x220) en 2x 512MB Kingston @ 440Mhz 5-2-2-2 met Radeon 9500@9700PRO.
Dit zou echt wel moeten draaien, op z'n minst!,
Overigens draait het menu wel super strak en heb ik verder nog geen problemen gezien, alleen dat ik dan helemaal niet kan spelen

Heb inmiddels mijn pc ook al even terug geclockt etc. niets lijkt te werken. Overigens draai ik momenteel 5.6 ATi drivers, settings van BF2 allemaal op low/mid/high haalt niets uit.
AA en AF staan in de drivers op 'auto', niets geforceerd dus.

Meerderen die dit probleem kennen?
Toevallig ben ik het probleem daarstraks ook tegengekomen, probeer eerst eens EAX uit te zetten + sound quality naar medium te brengen. Mocht het niet lukken, dan de demo geheel verwijderen, en opnieuw installen. Om daarna alsnog die geluids instellingen te doen. klinkt misschien raar maar het werkte wel bij mij, het laatste dan. Probeert het eens zou ik zeggen. :)

Right for all the wrong reasons.

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 11:15

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
Misschien is er inderdaad iets verkeerd gegaan met de installatie ofzo... heb jij toevallig ook een SATA raid opstelling? Ik heb nog wel eens last van corruptie etc.
Ik ga het gelijk even proberen :)