Toon posts:

10 verschillende email-providers, 1 programma?

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment, zonder echte noodzaak eigenlijk, zo'n TIEN verschillende email adressen van verschillende en dezelfde providers. Zo heb ik 3X hotmail, Universiteit (Imap), Domain email (pop3) en mijn provider's email...

Is er niet 1 programma welke dit ALLEMAAL als 1 account kan laten binnenkomen, want ik gebruik nu Outlook en daar komen de POP3 allemaal onder 1 noemer binnen, maar de IMAP en hotmail accounts dus allemaal apart...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je zou met wat berichtregels kunnen werken om alles in mapjes te verdelen, of verschillende identiteiten profielen binnen Outlook :?
Je zou ook (lokaal) een mailserver kunnen gaan draaien en die alles weer laten poppen en ophalen en die vervolgens weer alles laten "sorteren en verdelen".

[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 11-06-2005 17:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Volgens mij heeft Mozilla Thunderbird die mogelijkheid wel :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat ik hier gebruik is een imap server met getmail; misschien is dat een optie. Redelijk eenvoudig te installeren; en je hebt dan al je mailboxen in 1 box gekregen. Mail wordt ook automatisch afgehaald en je kan er bijvoorbeeld squirrelmail bovenop draaien :)

edit:
Onder Linux dus

[ Voor 6% gewijzigd door Spider.007 op 11-06-2005 17:14 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
André schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:13:
Volgens mij heeft Mozilla Thunderbird die mogelijkheid wel :)
Inderdaad :)

Gewoon 'Global Inbox' gebruiken voor de accounts die je in 1 inbox wil hebben en klaar is SittingDuck :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Mooi! Ik zal mozilla eens proberen.

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 18:30
Voor mozilla moet je overigens wel een plugin of andere proxy gebruiken om je hotmail op te halen.
Vandaar dat je het dan ook makkelijk niet kan sorteren, het is gewoon allemaal hetzelfde wat Dondervogel betreft ;).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoewel ik voor zoiets toch zeker wel een voorstander ben van opensource (Thunderbird), moet ik even zeggen dat Outlook dir niet zo goed kan met berichtregels zodat alles in dezelfde map terecht komt. Berichtregels die alles verplaatsen naar 1 map zijn hoe dan ook nodig :)

Als je toch Outlook al gekocht hebt: kijk er toch even naar.

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 12-06-2005 03:56 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Net even mozilla Thunderbird bekeken, maar ik kan daar geen hotmail mee ophalen dus daar heb ik helemaal niets aan.

Toch maar outlook even beter bekijken dan.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie van Outlook hebben we het overigens over?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:04:
Welke versie van Outlook hebben we het overigens over?
Outlook van Office 2003
Pagina: 1