"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
en nog zeuren over zijn beoordeling
Thnx @wildhagen
[ Voor 36% gewijzigd door Ids Lupo op 11-06-2005 18:12 ]
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Je tweede link moet zijn http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1324341 (denk ik?)
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Nou nou nou wat bar zeg, jezus wat reageren jullie weer zieligpolaris schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:25:
Dit is inderdaad erg bar. Ik heb overigens die admin-edit geplaatst, al vrij vroeg. Dat nadat er een admin-edit in is gezet nog steeds mensen hem omhoogmodden, tja, het zegt iets over hun kwaliteiten als modder. Vastzetten van reacties kan overigens (nog) niet. Hij vraagt om een PM naar nul, maar daar wacht ik liever mee tot hij onmodbaar is geworden.

Edit: @Steve
Dat heb ik uiteraard gelezen. Ik heb alleen totaal geen zin om meer woorden vuil te maken aan dat betreffende onderwerp, dat moet toch blijken uit mijn reactie. Het is keer op keer hetzelfde, riaa dit brein dat......zucht, laat die leden toch in hun sop gaar koken.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 00:36 ]
Mogelijk zegt het ook iets over het feit dat dat "nieuws" überhaupt gepost is en daarmee over de nieuwsposter.polaris schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:25:
Dat nadat er een admin-edit in is gezet nog steeds mensen hem omhoogmodden, tja, het zegt iets over hun kwaliteiten als modder.
EDIT:
Oeps, ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.
[ Voor 10% gewijzigd door Freee!! op 12-06-2005 00:31 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Die moderaties zijn een schoolvoorbeeld van modden op mening en dat is nu juist wat we hier niet willen hebben. Een goede moderator bekijkt objectief de kwaliteit van de reactie en modt daarnaar, ongeacht of hij het er al of niet mee eens is. Het gaat hier om een offtopic en niets toevoegende reactie, die op nul hoort. Dat mensen hem omhoogmodden uitsluitend omdat ze het ermee eens zijn is simpelweg slecht modden.En dat ik omhoog gemod wordt geeft klaarblijkelijk aan dat men het met me eens is (terecht), denk daar maar eens over na ipv te strooien met powermod puntjes en kansloze uitspraken als 'tja, het zegt iets over hun kwaliteiten als modder'
En als je dat nieuws over BREIN zat bent lees je het gewoon niet.
Weet je wat ik bar vind?Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:02:
[...]
Nou nou nou wat bar zeg, jezus wat reageren jullie weer zielig![]()
Weet je wat bar is, dag in dag uit hetzelfde gejank over die stink stichting brein.
./.
Als je/er niets nieuws te melden hebt/is post dan gewoon niets, pure vervuiling. En dat ik omhoog gemod wordt geeft klaarblijkelijk aan dat men het met me eens is (terecht), denk daar maar eens over na ipv te strooien met powermod puntjes en kansloze uitspraken als 'tja, het zegt iets over hun kwaliteiten als modder'
./.
Dat heb ik uiteraard gelezen. Ik heb alleen totaal geen zin om meer woorden vuil te maken aan dat betreffende onderwerp, dat moet toch blijken uit mijn reactie. Het is keer op keer hetzelfde, riaa dit brein dat......zucht, laat die leden toch in hun sop gaar koken.
Gejank van users over nieuws wat ze niet willen lezen, dat dan toch doen, zich vervolgens irriteren en er dan een offtopic reactie plaatsen.
./.
Dat je omhooggemod word heeft te maken met het feit dat er veel te vaak gemod word op eens/oneens terwijl elke user zou moeten weten dat het de bedoeling is dat ze reacties op inhoud zouden moeten waarderen.
./.
Je houd er een vreemde manier op na om ergens geen woorden aan vuil te maken.
Het is toch sim-pel? Wat je niet wilt lezen lees je niet, irriteer je jezelf ook niet.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Het kost me moeite om niet tegen de tegenstrijdigheid in je verhaal in te gaan, maar het heeft geen meerwaarde en wekt waarschijnlijk alleen maar meer irritatie. Als beleid is gewoon afgesproken dat reacties die bestaan uit zuiver commentaar over nieuwswaardigheid als offtopic worden beschouwd en ook dusdanig dienen te worden gemodereerd. Er is, zoals al eerder aangegeven, een specifiek forum voor al je feedback en vanuit dat oogpunt is er dus ook absoluut geens sprake van strooien met modpuntjes.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:02:
[...]
[...]
En dat ik omhoog gemod wordt geeft klaarblijkelijk aan dat men het met me eens is (terecht), denk daar maar eens over na ipv te strooien met powermod puntjes en kansloze uitspraken als 'tja, het zegt iets over hun kwaliteiten als modder'
Het hele onderwerp van illegale downloads versus de bestrijding daarvan is nu eenmaal iets waar veel tweakers zich mee bezig houden en graag over discussieren. Tweakers.net zou dus wel gek zijn om dat thema links te laten liggen, dat begrijpt iedereen hopelijk. Een van beide kampen doodzwijgen om dat "men" het daar niet mee eens is zou echter helemaal waanzinnig zijn. Wij zijn nog altijd objectief, dus als je alleen de anti-Brein verhalen wil lezen dan moet je maar naar GeenStijl gaan ofzo.Mr. Liu schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:30:
Mogelijk zegt het ook iets over het feit dat dat "nieuws" überhaupt gepost is en daarmee over de nieuwsposter.
[ Voor 6% gewijzigd door Wouter Tinus op 12-06-2005 13:08 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Groot gelijk botoobotoo schreef op zondag 12 juni 2005 @ 08:41:
[...]
Weet je wat ik bar vind?
Gejank van users over nieuws wat ze niet willen lezen, dat dan toch doen, zich vervolgens irriteren en er dan een offtopic reactie plaatsen.
./.
Dat je omhooggemod word heeft te maken met het feit dat er veel te vaak gemod word op eens/oneens terwijl elke user zou moeten weten dat het de bedoeling is dat ze reacties op inhoud zouden moeten waarderen.
./.
Je houd er een vreemde manier op na om ergens geen woorden aan vuil te maken.
Het is toch sim-pel? Wat je niet wilt lezen lees je niet, irriteer je jezelf ook niet.