Toon posts:

GTA San Andreas

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit spel net gekocht,
hij doet het na een langdurige installatie,
maar nu staat de resolutie van het spel erg hoog.

als ik deze wil instellen bij display advanced :
dan loopt het spel vast en ben ik in 1 klap weer in windows met een error rapport .....

daarin staat nix bijzonderz.

nu heb ik mijn video drivers geupdate : het spel loopt een stuk soepeler maar nog niet lekker.

ik heb nu de vraag : wie weet in welke file de settings zijn opgeslagen van de resolutie.
en dan het vervolg : hoe kan ik deze daarna veranderen ?

naar mijn idee moet het wel mogelijk zijn om dat bestand te vervangen met eeen exemplaar van een persoon die de resolutie lager heeft staan.

wie kan mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 20:56

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:07

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

hier is ook al een algemeen topic voor.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
lees de faq en ga naar het Gta topic

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit topic hoort eigenlijk in Spielerij - Problemen & Vragen , en bedenk dan ook gelijk even een topictitel die met je probleem te maken heeft, en kijk ook even in de 25 andere topics over GTA SA of je probleem niet al ter sprake is gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt op een technische vraag, maar omdat ik je vraag niet helemaal duidelijk vindt en er de nodige info mist doe ik je topic dicht. Het kan ook zijn dat je probleem al in een van de vele Spielerij - Problemen & Vragen staat. Kijk die eerst even door.

Mocht je na goed gezocht te hebben niets vinden, probeer het dan nog een keer. Zie de stickies bovenaan SPV voor meer aanwijzingen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.