Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PW] Invoerapparatuur / PC Gamecontrollers opmerkingen

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/532 - Invoerapparatuur / PC Gamecontrollers

In deze categorie staan een aantal producten dubbel, zoals bijvoorbeeld de Logitech Freedom 2,4 Cordless Joystick. Daarnaast zijn een aantal namen anders dan de originele naam, dit zorgt voor verwarring, bijvoorbeeld de Logitech Joy Extreme 3D Pro, welke gewoon Logitech Extreme 3D Pro. Ook in een heleboel andere namen is JOY ingevoegd, kennelijk om aan te geven dat het een joystick is? En dan nog JOY invoegen in de productnaam van een gamepad, zoals Logitech JOY Dual Action Gamepad :X.

Daarnaast lijkt het mij verstandig dat gamepads en joysticks een aparte subcategorie krijgen. Nu staan joysticks en gamepads in dezelfde categorie, PC Gamecontrollers. Laat de gamepads in die categorie staan, en maak een nieuwe categorie, PC Joysticks, waar de joysticks in worden ondergebracht.

IMO zijn joysticks en gamepads zo fundamenteel verschillend, dat ze een aparte categorie zouden moeten hebben. Deze in een categorie onderbrengen veroorzaakt verwarring omdat vaak niet van de naam af te leiden is of het een joystick of gamepad betreft.

Ik hoop dat hier wat aan gedaan wordt, bij voorbaat dank.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Gezien de hoeveelheid producten in de categorie PC Gamecontrollers is een splitsing, ook gezien de hoeveelheid werk die een dergelijke splitsing met zich meebrengt, nog niet noodzakelijk. Andere categorieën hebben op dit moment de prioriteit.

De fouten, kun je het beste melden, via het meldpunt, door op het prijs-edit-knopje ( Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/edit.gif ) achter de productnaam te klikken en vervolgens het alert-knopje ( Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/pw/alert.gif ) te gebruiken. In het meldpunt hebben wij de nodige links en gegevens tav het product. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is nu al een aantal dagen geleden dat ik dubbele / foute productnamen in deze categorie gemeld heb, maar er is nog niks veranderd :?

Er staan dan mischien niet zo veel producten in de categorie, maar laat ik eens een vergelijking maken. Je laat toch ook geen interne harde schijven en externe harde schijven in een dezelfde categorie staan? Die zijn ook gesplitst in subcategorieën in de categorie harde schijven. Gamepad en joysticks zijn zo fundamenteel verschillend dat het erg verwarrend is om ze bij elkaar te laten staan in een categorie, ook al staan er nog maar zo'n 100 producten in.

Maar hoezo kost het dan zoveel werk om ze te splitsen, ik kan me niet voorstellen hoezo dat zoveel werk zou zijn?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De producten die je in het meldpunt hebt aangegeven zullen gecorrigeerd zijn. Echter zoals ik hierboven ook al aangeef, hebben andere categorieën een hogere prioriteit. Deze categorieën hebben dan ook voorrang boven de categorie PC Gamecontrollers. :)

De hoeveelheid werk, die in het opruimen, rangschikkingen en corrigeren naamgeving van een categorie gaat zitten, is behoorlijk wat, dat is helaas niet in een uurtje of twee eventjes gedaan. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor de uitleg. Ik kon mijzelf niet zo goed voorstellen dat dat zoveel tijd in beslag neemt, maar ik onderhoud de pricewatch dan ook niet. En verder wil ik absoluut niet lullig doen ofzo, maar ik heb de indruk dat er nog niets veranderd is? Ik zie bijvoorbeeld de Logitech Freedom 2,4 Cordless en vele anderen nog steeds dubbel vermeldt.