aangezien ik een grote fan was van GTA:VC moest ik SA natuurlijk ook hebben, installatie verliep prima en snel ook zien de menu's er prima uit en laad het ook snel
maar zodra ik ingame kom is het spel niet om aan te zien, bij het intro filmpje zie ik geen politie mensen maar alleen de pistolen van de poltie mensen en missen er overal textures
het is dus compleet onspeelbaar omdat het er gewoon niet uit ziet
het ziet er zo uit -> http://img133.echo.cx/my.php?image=gtasa4pb.jpg
ik heb mijn cpu en gpu naar de stock settings gezet dus de extra pipelines van mijn 6800LE gedeactiveerd en de core en mem op de standaard settting gezet, ook mijn cpu weer op de standaard FSB gezet van 133MHz ipv. 147Mhz
maar helaas dit mocht niet baten, heb ook nog gespeelt met AA en de res maar ook dit had geen effect
als iemand enig idee heeft hoe dit op te lossen.... heel graag
edit : volledige specs ff
ECS K7S5A
AMD XP-M 2600+
512MB ram PC2700
6800LE
350 watt enermax voeding
soundblaster live! 1024
3COM 10/100 Mbit netwerkkaart
temps zijn prima omdat er op de cpu en gpu waterkoeling zit, zitten beide altijd (ook stressed) onder de 50 graden
maar zodra ik ingame kom is het spel niet om aan te zien, bij het intro filmpje zie ik geen politie mensen maar alleen de pistolen van de poltie mensen en missen er overal textures
het is dus compleet onspeelbaar omdat het er gewoon niet uit ziet
het ziet er zo uit -> http://img133.echo.cx/my.php?image=gtasa4pb.jpg
ik heb mijn cpu en gpu naar de stock settings gezet dus de extra pipelines van mijn 6800LE gedeactiveerd en de core en mem op de standaard settting gezet, ook mijn cpu weer op de standaard FSB gezet van 133MHz ipv. 147Mhz
maar helaas dit mocht niet baten, heb ook nog gespeelt met AA en de res maar ook dit had geen effect
als iemand enig idee heeft hoe dit op te lossen.... heel graag
edit : volledige specs ff
ECS K7S5A
AMD XP-M 2600+
512MB ram PC2700
6800LE
350 watt enermax voeding
soundblaster live! 1024
3COM 10/100 Mbit netwerkkaart
temps zijn prima omdat er op de cpu en gpu waterkoeling zit, zitten beide altijd (ook stressed) onder de 50 graden
[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 11-06-2005 16:06 ]