Toon posts:

[CS:Source] Na verandering in video-opties geen werkend spel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een nieuwe videokaart gekocht, een 6600 om precies te zijn (NON GT ;)).
Om 'm meteen maar eens te gaan uittesten, heb ik de resolutie opgeschroefd naar 1280x1024.
Effe voor de gein, om te kijken hoeveel frames ik haalde.
Nouja, die gein werd me ontnomen, want ik kreeg de error van mijn monitor ''Out of Range''.
Na ff te gaan zoeken op andere websites/forums, kwam ik tot de ontdekking dat het toch echt aan m'n monitor lag (dat dacht ik al;)). Ik heb Source maar eens verwijderd van m'n HDD, en opnieuw erop gezet.
Maar, het probleem bleef! Toen Steam + Alle Steam games eraf gegooid, maar ook toen bleef het probleem. Ik weet niet wat ik nu moet doen hoor, want ik heb niet zo veel verstand van computergames en monitoren. ;) Help me alstublieft! :D

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
wat je denk ik wel zou kunnen doen is ff gaan kijken in de config naar de resolutie instellingen, en dan die wat lager zetten, het kwam er iig door dat je monitor het niet trekt

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Start source in een windowed boxed (-window of -windowed meegeven aan command line), dan kan je je ingame instellingen terug zetten naar een lagere resolutie die je monitor wel aan kan :)

Verwijderd

Topicstarter
Tjow, hij werkt weer!
Bedankt hè, Crash.

PS: Hier mag een slotje op. ;)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Slotjes krijg je hier niet zomaar :P
Laat deze maar mooi afzakken ;)