Toon posts:

Bestanden kwijt na synchronisatie

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers ik zit met een enorm probleem.

Ik bewaarde mijn data en afbeeldingen altijd op mijn server en synchroniseerde dit bij het afsluiten van de computer, gewoon met de offline functie van Windows.
Nu is het zo dat ik door een stomme fout de server opnieuw heb geïnstalleerd zonder 'mijn documenten' te backuppen. Server is inmiddels weer in de lucht en ik denk -> Hoppa, gelijk synchroniseren. Maar dan synchroniseer je met niks!! Dom, dom, heel erg dom, dus mijn lokale documenten kan ik niet meer vinden. Weet iemand òf ik ze nog kan vinden? Ik hoop het van harte, want anders ben ik mijn archief van ongeveer 10 jaar en alle foto's kwijt :-(

Alvast bedankt voor reacties.

P.S. Ik weet niet of dit topic in het juiste forum staat, anders verplaatsen graag.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 14:12 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

DarkSide

theres no place like ::1

Je offline file folders moeten beschikbaar zijn als de pc niet online is.
Daarom heet het ook offline files.
Grote kans is, dat wanneer je je netwerkstekker uit de kaart haalt.
En je naar je netwerk omgeving browst waar de files stonden. Je de offline cache nog ziet staan.
Die kan je dan lokaal op je HD bewaren en later weer terug zetten.

Ik las het verkeerd. Ik zie dat je al gesynchroniseerd hebt. En je dus niets meer lokaal hebt staan.
Hmm denk dat het moeilijk word. Misschien dat je dat met getdata back oid nog te recoveren is.
Maar weet niet hoe dit soort programma's met offline files overweg gaan.

[ Voor 29% gewijzigd door DarkSide op 11-06-2005 14:19 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
DarkSide schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:14:
Je offline file folders moeten beschikbaar zijn als de pc niet online is.
Daarom heet het ook offline files.
Grote kans is, dat wanneer je je netwerkstekker uit de kaart haalt.
En je naar je netwerk omgeving browst waar de files stonden. Je de offline cache nog ziet staan.
Die kan je dan lokaal op je HD bewaren en later weer terug zetten.

Ik las het verkeerd. Ik zie dat je al gesynchroniseerd hebt. En je dus niets meer lokaal hebt staan.
Hmm denk dat het moeilijk word. Misschien dat je dat met getdata back oid nog te recoveren is.
Maar weet niet hoe dit soort programma's met offline files overweg gaan.
Getdata back, weet je daar iets meer van? Ben echt ten einde raad... altijd al bang geweest dat zoiets eens zou gebeuren.
Zijn er misschien ook tools op internet te vinden waarmee je verwijderde bestanden toch nog van je harddisk kan lezen?

Verwijderd

Topicstarter
Getdataback is mijn schijf aan het lezen, maar weet iemand waar Windows XP haar offline bestanden opslaat?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:03:
Getdataback is mijn schijf aan het lezen, maar weet iemand waar Windows XP haar offline bestanden opslaat?
Normaal gesproken in "%SystemRoot%\CSC".

(Tijdje geleden ging me dit ook fout bij iemand en toen werd er om een of andere reden niet meer gesynchroniseerd en de offline mapen waren ook weg.. Na even zoeken kwam ik in de CSC map de bestanden tegen. Weliswaar niet met de originele bestandsnaam maar ze werden gewoon met het juiste programma geopend en waren nog compleet intact.)

[ Voor 41% gewijzigd door FlipFluitketel op 11-06-2005 15:09 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,

Ik heb een evaluation editie van GetDataBack maar nu kan ik volgens mij nog de data niet terughalen, klopt dat?
Lekker frustrerend, je ziet ze wel, maar je kan er nog nix mee...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 15:29 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

DarkSide

theres no place like ::1

bestanden staan idd in de CSC map als het goed is. En je moet volgens mij bij al dit soort programma's de complete versie hebben wil je idd ook je bestanden terugvinden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, ik heb inmiddels het pakket gekocht (;-)) en hij staat mijn levenswerk te recoveren. Hoop dat de data nog goed bruikbaar is!

Pfjoe, was wel ff zweten zeg...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de cache bestanden nu op een andere pc staan, maar ik weet niet wat ik nu kan doen. Ik heb al geprobeerd om de bestaande CSC directorie te vervangen, maar nog kan ik 'mijn documenten' niet lezen.
Is er een manier om mijn geliefde files uit deze cache te toveren?
Pagina: 1