Toon posts:

grafische problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo all

Ik zit met een videokaart probleem tijdens games.

Mijn pc tovert soms grafische fouten op mijn beeldscherm. Dit is bijv bij een bepaalde "box" in het water bij half life 2 en nu heb ik precies hetzelfde prob bij de battlefield 2 demo. (verschillende gebouwen)

zie dit: http://users.pandora.be/funkstarke/vaag.jpg

ik heb:
asus p4pe mobo
p4 2,66 ghz
1 gb memory
asus ax850xt (deze gaf soms vage piepjes af via mn onboard speakertje na install)

Ik heb 2 verschillende drivers geprobeerd om dit probleem te fixen. Hielp niet. Nu vroeg ik me af:
- Ligt dit aan mn mobo in combinatie met de videokaart?
- Temp. probleem?
- Driver probleem?
- Settings verkeerd?

tia

Roel

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 12:56 ]

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 20:44

vegterb

[ZzZ]Vighter

Ik neem aan dat de videokaart helemaal goed is aangesloten? ook de powerconnector op de videokaart? Je zou nog kunnen scannen op artifacts! (http://www.techpowerup.com/atitool/) Er is volgens mij ook een mogelijkheid om te testen of er geen fouten in het geheugen van je videokaart zitten, alleen weet ik niet waar je zo'n programma gratis kunt downloaden!

[ Voor 7% gewijzigd door vegterb op 11-06-2005 13:00 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• Jules Winfield
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-07 19:58
Een PCI-e videokaart op een AGP moederbord????
Ik bedoel je hebt een 845 chipset mobo waarop alleen AGP zit met een x850 XT videokaart die naar mijn weten alleen maar in PCI-e uitvoering zijn.....

[ Voor 63% gewijzigd door Jules Winfield op 11-06-2005 13:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
@ jules: het is gewoon een agp kaart

@vegterB: dit heb ik gechecked (of t goed aangesloten zat) en bij sommige andere games heb ik geen probs (bijv cod, nfsu2 etc) Dus ik betwijfel of dat t is..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 13:01 ]

• Jules Winfield
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-07 19:58
Dan zou ik idd denk dat er iets met je geheugen van je videokaart aan de hand is....