data spoorloos

Pagina: 1
Acties:

• b.c.t.
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-12-2022

b.c.t.

joan bekx

Topicstarter
hallo
ik heb een probleem
ik had hitmanpro gedownload en aangezet
ineeens was alles van de harde schijf foto's en bestanden
en dat was nog al hEEL belangrijk
hoe krijg ik dat terug ?
alvast bedankt
joan bekx

JB

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 01:08

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

[knip, sorry, was iets te snel, geloof ik]
Als het écht belangrijk is, moet je de schijf niet meer gebruiken, en vanuit een andere schijf proberen (andere windows) proberen de schijf (read only) te benaderen. Er zijn verschillende recovery programma's google en de FAQ's kunnen je er wel aan helpen.
Normaal gesproken blijft Hitmanpro van dat soort bestanden af, dus er moet bijna wel iets anders aan de hand zijn, helaas niet duidelijk dus. Probeer (ook read only) dus ook eens een virusscanner ofzo, want er moet iets mis zijn....

[ Voor 13% gewijzigd door Luxx op 11-06-2005 16:18 . Reden: ff opletten jah! ]

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

mmm,

Je moet de schijf inderdaad via een windows installatie op een andere schijf nu gaan controleren wat er gebeurt is. Vindt het gek hoor... wat voor besturing systeem heb je?

There is no place like ::1

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 22:06
Get Databack for NTFS vind ik de beste tool. Het beste is inderdaad om het op de manier te doen zoals hierboven beschreven. Dus de harde-schijf even in een andere pc of iets dergelijks...

Het je wel een virus-scan?

Verder lijkt het mij handig dat je voortaan denkt om back-ups voor data dat je niet kwijt wilt.

[ Voor 6% gewijzigd door Westereen op 11-06-2005 12:41 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Luxx schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:37:
Kom op, deze gozer zit in met een direct en voor hem groot probleem, en dan kom je met zo'n kutreactie:p.
Als het écht belangrijk is, moet je de schijf niet meer gebruiken, en vanuit een andere schijf proberen (andere windows) proberen de schijf (read only) te benaderen. Er zijn verschillende recovery programma's google en de FAQ's kunnen je er wel aan helpen.
Normaal gesproken blijft Hitmanpro van dat soort bestanden af, dus er moet bijna wel iets anders aan de hand zijn, helaas niet duidelijk dus. Probeer (ook read only) dus ook eens een virusscanner ofzo, want er moet iets mis zijn....
Hoezo kutreactie?
Naar het gedeelte waar hij naar linkt staan links naar alle proggies die hij kan gebruiken voor datarecovery met uitleg erbij.
ik zie niet in wat daar mis mee is. Die progs die daar staan zijn in de meeste gevallen uitermate geschikt (easyrecovery is een prog wat ik zelf nog wel eens gebruikt heb).
Pagina: 1