Toon posts:

NFS porsche -> flikkerende vlakken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een goedkoop notebook aan kunnen komen, met een Pentium III processor (500mhz) en een S3 Savage IX (onboard) videokaart. Er stond winXP op. Ik heb NFS porsche hierop geinstalleerd, en dat bleek gedeeltelijk te werken. De framerate is goed, alle opties/details kunnen op high staan, maar wat ik ook probeer, continu lopen er "vlakken" door het beeldscherm. Dat wil zeggen: er flikkerren continu zwarte vlakken op mijn scherm, zoiets als je wel eens op TV ziet, als een crt scherm gefilmd wordt. Ik heb al vanalles geprobeerd: ik heb win98 geinstalleerd, maar ook daarop krijg ik deze vlakken, en ik heb al allerlei patches en updates geinstalleerd, maar het helpt allemaal niet. Ik snap er niets van: het is geen supernieuwe notebook meer, maar aangezien de framerate goed genoeg is, verwacht ik dat er ook wel een mogelijkheid zou moeten zijn om deze vervelende flikkerende vlakken weg te krijgen. Ik gebruik de S3 videodrivers van toshiba.com. Heeft iemand enig idee hoe?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 12:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:02
Is er een optie om een framelimiter aan te zetten bij NFS Porsche? of misschien heet dat Vsync daar? Maar of hij nou juist uit of aan moest staan, geen idee eigenlijk... Dus probeer daar eens wat mee

[ Voor 31% gewijzigd door OnTracK op 19-06-2005 21:31 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
vsync.. hmm, nooit van gehoord, ik zal eens kijken