Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung e330 - Foto's eraf halen / extern display aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 928 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Samsung e330.

Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:5hmoXBrYFBUJ:phone.mobile9.com/img/samsung-sgh-e330-1.jpg

Ik heb hier nu inmiddels een paar foto'tjes mee geschoten, en vraag me af hoe ik deze op mijn pc krijg?

Volgens mij heeft het toestel niet de mogelijkheid om deze te emailen??
Datakabel heb ik ook niet..

Iemand tips, of zou ik toch echt een datakabel aan moeten schaffen?
Zo ja, zijn daar ervaringen mee, want als dit niet goed werkt dan hoef ik er dus ook niet eentje aan te schaffen...

Ook vroeg ik mij af of het mogelijk is om het achtergrondje van het externe display te veranderen? Bij mij lukt het alleen om dit grijs te krijgen, met een soort van vlekken erop. Maar op plaatjes op internet zie ik verschillende kleuren??

Iemand?

Bedankt alvast.. :)

Verwijderd

Ik ben ook in bezit van een E330 + datakabel en dat werkt erg lekker :)

Afgezien van een datakabel zag ik zelf ook niet zo snel een andere manier om m'n foto's op m'n pc te krijgen dus de aanschaf van de kabel leek me wel de moeite waard. Het benodigde programmaatje kreeg ik er niet bijgeleverd op een cd maar moest ik even zelf van de Samsung site afhalen. Maar als alles dan eenmaal geinstalleerd is dan gaat het allemaal ook erg makkelijk en snel.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dat word dus een kabel aanschaffen :)
Weet je misschien ook of er nog andere achtergrondjes mogelijk zijn voor het externe display, of zijn die fotos op internet gewoon nep?

B.v. deze Afbeeldingslocatie: http://www.expertshop.cz/Images%5CProducts%5CSamsung%5Cgsm%5CE330velky.jpg

Bij mij kan het dus echt alleen maar grijs zijn net niet blauw. :?
Ik weet dat dit bij de e600 wel te veranderen is..daarom vraag ik het ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 13:09 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:03:
Oke, dat word dus een kabel aanschaffen :)
Weet je misschien ook of er nog andere achtergrondjes mogelijk zijn voor het externe display, of zijn die fotos op internet gewoon nep?

B.v. deze [afbeelding]

Bij mij kan het dus echt alleen maar grijs zijn net niet blauw. :?
Ik weet dat dit bij de e600 wel te veranderen is..daarom vraag ik het ;)
nee deze zijn niet te veranderen want dat zit in de software ingebakken jammer genoeg. samsung is in deze dingen dan ook niet zo een kei maar verder hebben ze mooie toestellen.

• Nander
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 19:10
je kan ze ook gewoon mailen (kost wel wat...) in het fotomenu op opties/verzenden/opt./verzenden/1/kies/e-mail

Verwijderd

Topicstarter
Nander schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:19:
je kan ze ook gewoon mailen (kost wel wat...) in het fotomenu op opties/verzenden/opt./verzenden/1/kies/e-mail
bedankt, dat had ik zelf niet eens gezien..
kost toch niet zo heel veel lijkt me, het gaat dan via gprs toch?

oh en van dat externe scherm >> raar dat ze dan zulk soort relame plaatjes maken als je niet eens zelf zon achtergrond kan instellen. :S

Verwijderd

Topicstarter
Heb trouwens nog iets geks ontdekt bij deze telefoon.
wanneer je gebruik maakt van de kalender als achtergrond, en dan een oproep mist, dan si de tekst "gemiste oproep" veel langer dan dat balkje waar het hoort op te staan. Klinkt nu een beetje ingewikkeld, maar probeer het maar eens ;) .

Of ligt dit aan mijn toestel??

Verwijderd

Topicstarter
kick

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand die dit weet?

Verwijderd

Je kunt gewoon emailen met deze telefoon.
Alleen kost het 49 eurocent( bij Hi)

Marcel

Verwijderd

Wat ik me af vroeg is of er ook een mogelijkheid om dat externe displaytje aan te laten staan (ook wanneer de klep dicht is) want na 3 sec schakelt deze zichzelf uit zodra de telefoon gesloten is. :( Iemand die het weet mag het zeggen _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 01:17:
Wat ik me af vroeg is of er ook een mogelijkheid om dat externe displaytje aan te laten staan (ook wanneer de klep dicht is) want na 3 sec schakelt deze zichzelf uit zodra de telefoon gesloten is. :( Iemand die het weet mag het zeggen _/-\o_
Aan laten staan lukt niet, dat kost ook veel stroom. Maar je kan het wel tijdelijk aanzetten door de volumeknop een de zijkant even ingedrukt te houden.

Verwijderd

bedankt :) In ieder geval een stuk beter dan telkens dat klepje open te moeten doen om even snel de tijd te checken :)

Verwijderd

weer een probleem... ik wou ergens in maar moest pin2 (?!?) opgeven (bij het wijzigen van PIN2), maar nu ben ik zover dat ik PUK2 moet ingeven (?!?) weet iemand wat hier de bedoeling van is? heb wel pin1 en puk1 gekregen.. :S

edit: ik zie net dat het per simkaart verschillend is, waarschijnlijk zijn er geen opties waar ik pin2 dan voor nodig heb. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 15:04 ]

Pagina: 1