Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Office for Mac draait native op MacOS. Virtual PC is dus nergens voor nodig en er komt dus ook geen Windows aan te pas.Japie.G schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:32:
Nu kan ik via mijn onderwijsinstelling heel goedkoop office 2004 for mac krijgen (uk versie) maar daar zit iets bij van virtual pc. Betekent dit dat ik winXP moet gaan installeren binnen mijn mac om office te draaien?
Werkt zo goed als het zelfde als de windows versie en bij mij ook altijd nog wel compatible geweest.
Dat is mijn eigen bevinding en is bevestigd door meerdere gebruikers en schijnbaar ook MS zelf.
Sterker nog: Ik weiger Office gebruiken op windows thuis omdat het zo slecht is, maar het werkt wel lekker op mijn mac
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| MS Office 2004 for Mac Professional Edition UK Let op: Dit product bevat niet MS Windows XP, deze kan apart via SURFSPOT.NL aangeschaft worden Productinhoud: Dit product bevat de volgende programma's: MS Word 2004 MS Excel 2004 MS Entourage 2004 MS PowerPoint 2004 Virtual PC 7 for Mac op disk 2 Systeemeisen: Apple Mac OS X 10.2.8 of later G3, Mac OS X–compatible processor of sneller 256 MB RAM geheugen 630 MB vrije ruimte op de harde schijf Installatiecode: Voor het gebruik van dit product zijn geen installatiecodes benodigd. |
waar slaat dan die virtual pc shit op, en waarom wordt er vermeld dat er nog geen windowsXP bijgeleverd zit...
[ Voor 14% gewijzigd door Japie.G op 11-06-2005 10:57 ]
Verwijderd
De vermelding dat Windows XP elders op de site is te verkrijgen doen ze hoogstwaarschijnlijk gewoon uit voorzorg, ze hebben logischerwijze ook aardig wat leken als klanten die het eerste MS product aanschaft in de wetenschap dat deze de goede is
Die virtual pc krijg je er gewoon bij, is blijkbaar een onderdeel van het office pakket.Japie.G schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:55:
dit zegt de site van surfspot:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 MS Office 2004 for Mac Professional Edition UK Let op: Dit product bevat niet MS Windows XP, deze kan apart via SURFSPOT.NL aangeschaft worden Productinhoud: Dit product bevat de volgende programma's: MS Word 2004 MS Excel 2004 MS Entourage 2004 MS PowerPoint 2004 Virtual PC 7 for Mac op disk 2 Systeemeisen: Apple Mac OS X 10.2.8 of later G3, Mac OS X–compatible processor of sneller 256 MB RAM geheugen 630 MB vrije ruimte op de harde schijf Installatiecode: Voor het gebruik van dit product zijn geen installatiecodes benodigd.
waar slaat dan die virtual pc shit op, en waarom wordt er vermeld dat er nog geen windowsXP bijgeleverd zit...
Maar dit is uiteraard niet nodig om office te kunnen gebruiken.
Virtual PC zit erbij omdat Microsoft je ook graag Microsoft programma's wil verkopen waar geen Mac versie van bestaat. Dan heb je Virtual PC wel nodig. En misschien bevalt XP je dan wel zo goed dat je helemaal naar een Microsoft OS overschakeltJapie.G schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:55:
tanx mensen! Dat wilde ik weten!/downtime/ schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:09:
[...]
Virtual PC zit erbij omdat Microsoft je ook graag Microsoft programma's wil verkopen waar geen Mac versie van bestaat. Dan heb je Virtual PC wel nodig. En misschien bevalt XP je dan wel zo goed dat je helemaal naar een Microsoft OS overschakelt
En er is helemaal geen NL versie te krijgen voor de mac ofwel? Niet zo erg, maar zou toch wel graag een NL spellingscontrole hebben. Is dat te regelen?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Duidelijke zaak dus!Daedalus schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:32:
Er is geen NL versie van Office voor Mac, maar in de UK versie zit wel NL spellingscontrole.
Ik ga de betreffende office aanschaffen! Bedankt voor de info!
Is dat een andere als de standaard Apple spellingscontrole dan?Daedalus schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:32:
Er is geen NL versie van Office voor Mac, maar in de UK versie zit wel NL spellingscontrole.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Ja, dit is een andere dan die van Apple. Office installeert z'n eigen woordenboeken. Je kunt ze vinden onder /Applications/Microsoft Office 2004/Shared Applications/Proofing Tools. Daar vind je, als je het hebt geïnstalleerd, onder ander het bestand "Dutch Spelling Dictionary".Hertog schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:11:
[...]
Is dat een andere als de standaard Apple spellingscontrole dan?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
ook vind ik dat office 2004 erg traag is vergeleken met office 2003 op xp, zijn er meer mensen die dit ondervinden?
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Zolang MS geen NL versie van Office voor Mac maakt, dan zal Surfspot het ook niet kunnen leveren3mph schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:23:
Gaat Office er ooit nog in het nederlands komen bij surfspot... pffft
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Eh, kan iemand mij vertellen of iwork een goed alternatief is? en hoe werkt dat in samenwerking met office op de pc? compatibility?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 19:37 ]
Er is sinds kort wel een Nederlandse versie van Office voor de Mac: http://www.microsoft.com/netherlands/mac/officenlversie.aspxMST_Morpheus schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:21:
[...]
Zolang MS geen NL versie van Office voor Mac maakt, dan zal Surfspot het ook niet kunnen leveren
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Zodra er wat meer graphics bij komt kijken is het voordeel van Pages dat het veel natuuurlijker werkt. Het is een genot om met een groot document met veel plaatjes onder Pages te werken. Nadeel is dan wel dat de uitwisselbaarheid van de documenten achteruit gaat.
Mijn oplossing daarvoor is dat ik alle documenten als PDF stuur naar mensen die niet op een mac werken.
(Ik ERGER me sowieso DOOD aan mensen die voor een stukje tekst een word-document mailen!)
Nu nog een spreidscheet van apple en dan kan Office 2004 definitief in de prullenbak!
Jammer dat dat geen update is. Heb verdorie net een maandje geleden Office 04 Engels aangeschaft. Het kon ook niet wachten. Gelukkig was het maar 16,25 euro.Canaria schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:07:
[...]
Er is sinds kort wel een Nederlandse versie van Office voor de Mac: http://www.microsoft.com/netherlands/mac/officenlversie.aspx
Verwijderd
En dat heb je getest op een computer met dezelfde specificaties?Oxi schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:40:
Het is compatible zonder emulator of windows en het werkt zelfs beter dan de windows versie.
Dat is mijn eigen bevinding en is bevestigd door meerdere gebruikers en schijnbaar ook MS zelf.
Sterker nog: Ik weiger Office gebruiken op windows thuis omdat het zo slecht is, maar het werkt wel lekker op mijn mac
PSN: djmurcielago
Keynote vind ik beter dan powerpoint. Het werkt makkelijker, je hebt verschillende export mogelijkheden waaronder flash en quicktime en last but not least erg mooie standaard templates. Aanrader...Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:36:
Eh, kan iemand mij vertellen of iwork een goed alternatief is? en hoe werkt dat in samenwerking met office op de pc? compatibility?
Verwijderd
Ben zelf erg tevreden over office:mac 2004, ik vind deze versie van office een stuk beter in elkaar zitten dan de windows versies.
Je krijgt er naast Word Exel en Powerpoint, ook nog Entourage (mail programma) en msn messenger bij, maar ik raad je ernstig af om die troep te gebruiken
Verwijderd
Virtual PC doen ze er gratis erbij. Virtual PC kost normaal $130 !!! Dit vind ik wel lekker dat ze dit erbij doen bij de edu versie. Ik heb mijn office 2004 gekocht voor maar 20 dollar hier in amerika op school.
Virtual PC is NIET alleen maar om windows xp te installeren maar kan je ook gebruiken om bijvoorbeeld linux erop te installeren of wat dan ook. XP loopt echt niet te traag op virtual pc als je het maar simpel houd. Voor de rest zou ik me er geen zorgen erover maken en gewoon Tiger gebruiken
Verwijderd
Verwijderd