Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

De arrogantie van Tom Tom

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tom Tom's Navigator 5 gaat niet werken op een groot aantal PPC's?!?
De 'incompatibily list' is groot en wat erger is, aan het grootste deel van deze lijst wordt niet eens gewerkt aan een oplossing. Het kan niet waar zijn!!
Is dit de arrogantie van een net beursgenoteerde onderneming?
Of heeft Tom Tom afspraken met hardware leveranciers?
Stelt TTN5 nu zulke hoge eisen aan de hardware, dat PPC's van een jaar oud niet meer voldoen en dat om de boel snel te houden (te) dicht bij de hardware moest worden geprogrammeerd??

Zelf heb ik vorig jaar de Mitac Mio 558 (met Blue Tooth en WLAN) met een fleurige sticker achterop 'Designed for Windows Mobile' en volgens Mio zelf biedt de 558 'The most complete PC hardware and software compatibility'. Meer dan vreemd dat de update naar TTN5 niet zou werken op deze machine.
Ik heb hierover op 'mijn Tom Tom' site de nodige vragen gesteld en zie met grote belangstelling het antwoord tegemoet. Tenminste, als ik een bevredigend antwoord krijg.
Ik heb wel eens meer na 7 dagen van Tom Tom het bericht gekregen dat de vraag nu al zolang openstond, dat ik waarschijnlijk zelf al wel achter het antwoord was gekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 09:15 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

TomTom 5 Navigator voor PDA is uit, maar niet voor iedereen.
is toch al een tijdje bekent :?
Het Grote TomTom Mobile Topic Deel 3

[ Voor 20% gewijzigd door chucky666 op 11-06-2005 09:52 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Altijd lachen. :')

Alors.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 09:14:
Tom Tom's Navigator 5 gaat niet werken op een groot aantal PPC's?!?
De 'incompatibily list' is groot en wat erger is, aan het grootste deel van deze lijst wordt niet eens gewerkt aan een oplossing. Het kan niet waar zijn!!
Is dit de arrogantie van een net beursgenoteerde onderneming?
Of heeft Tom Tom afspraken met hardware leveranciers?
Stelt TTN5 nu zulke hoge eisen aan de hardware, dat PPC's van een jaar oud niet meer voldoen en dat om de boel snel te houden (te) dicht bij de hardware moest worden geprogrammeerd??

Zelf heb ik vorig jaar de Mitac Mio 558 (met Blue Tooth en WLAN) met een fleurige sticker achterop 'Designed for Windows Mobile' en volgens Mio zelf biedt de 558 'The most complete PC hardware and software compatibility'. Meer dan vreemd dat de update naar TTN5 niet zou werken op deze machine.
Ik heb hierover op 'mijn Tom Tom' site de nodige vragen gesteld en zie met grote belangstelling het antwoord tegemoet. Tenminste, als ik een bevredigend antwoord krijg.
Ik heb wel eens meer na 7 dagen van Tom Tom het bericht gekregen dat de vraag nu al zolang openstond, dat ik waarschijnlijk zelf al wel achter het antwoord was gekomen.
Je hoeft niet te upgraden hoor.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Is het niet gewoon omdat een groot deel te weinig cpu power enz heeft? + Dat het geleverd wordt op SD kaarten. Geen SD ingang, geen Tomtom.

[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 11-06-2005 20:30 ]

ma ma ma ma ma macron one

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:47

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Noh heeft daar allemaal niks mee te maken, gaat over dat bv de asus mypal serie geen SD kaartjes ondersteunen, maar dit is natuurlijk onzin want het draaid ook prima op een CF kaartje.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Volgens mij werkt het ook gewoon hoor (maar weet het niet zeker)..dan zet je het toch zelf over..

ma ma ma ma ma macron one

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

De meeste mensen zijn wel stil wanneer ze een illegale versie overpompen naar CF en het blijkt dat het toch gewoon werkt op hun PPC. :')

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:45:
[...]
Je hoeft niet te upgraden hoor.
Misschien toch fijner als ik zelf de keus heb of ik upgrade.
Overigens heeft de Mio 558 de mogelijkheid voor SD en MMC kaartjes. De processor is 400MHz (Intel PXA255) dus ook niet echt de langzaamste.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

De arrogantie van het alles maar beschikbaar moeten zijn voor jouw specifieke wensen. :')

Alors.

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 20:02

Tomatoman

Fulltime prutser

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 02:14:
[...]
Misschien toch fijner als Tom Tom zelf beslist of het verstandig is te investeren in ondersteuning van de apparatuur die jij wenst. Het zou kunnen dat er een technische reden is, het zou kunnen dat ze onvoldoende resources hebben om hun software allerlei minder voorkomende systemen te valideren, het zou kunnen dat ze gewoon laks zijn. Wacht eerst eens de reacties van Tom Tom op jouw vragen af voordat je gaat klagen, misschien is er een volkomen logische reden.

Een goede grap mag vrienden kosten.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Bekend dus, en een zinloos topic voor GT dit, vandaar dat hij dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.