Ik wil gaan schoppen vanwege onterechte flaimbait

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:01
Ik vind het echt ongelooflijk. Onder de nieuwsposting over dat gigabyte moederbord zet ik de volgende reactie:
"Die heatsinkjes rond de socket gaan weer voor heel wat koelerproblemen zorgen ben ik bang."

1 of andere idioot meent dit de moeten moderaten met -1 flaimbait.. nou vraag ik je....

En de reactie die daardoor bovenaan belandt is geen flaimbait volgens dat figuur.

Het is niet zozeer dat ik jaloers ben op degene die nou een first post heeft ofzo, maar kan er nou echt niks gedaan worden aan mensen die niet weten hoe ze correct postings moeten waarderen..

Juist ja.... ik ben KWAAD

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Rustig, rustig maar :) Het gebeurt best vaak dat een reactie 'belachelijk' beoordeeld wordt, dat is nu eenmaal een nadeel aan het huidige systeem. Ik heb je een zetje omhoog gegeven. Nou niet meer huilen hoor ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
En nog een +1 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
I'm touched....

I wont cry anymore....

Maar toch vind ik dat je voor zoiets mensen strafpunten moet kunnen geven zodat ze op een gegeven moment geen flaimbaits meer kunnen uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Da's dus precies het principe van het metamodje. Mensen die veel flamebaiten, krijgen deze optie niet meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Ja, das de theorie.....
Maar waarom gebeurt het nog steeds dan..... Dat soort mensen moet je meteen kunnen blocken vind ik. Of ze een handleiding toesturen wat een flaimbait nou precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Tsja.

Ik heb trouwens nog een reactie op je post geplaatst. (Beetje laat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Die koelers passen er wel op ja...

Maar toch vind ik dat zwarte spul lijken op van die verticaal staande minikoellichaampjes. Brede koelers zullen er toch echt niet oppassen.....

Waarom hebben we geen foto met grote hellingshoek, dan kan je tenminste goed zien wat omhoog staat en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik kan me niet meer herinneren of ik die desbetreffende post nu wel/niet gemodereerd heb, omdat ik zelf ook gepost heb in die thread, maar maakt verder ook niet zoveel uit. Maar die opmerking slaat dus nergens op, over ruimtegebrek op een P4-mobo voor koelers. De P4 heeft voorgeschreven montage-punten voor koelers (en die standaard Intel zijn nog groot ook) en de P4's hebben nou juist minder last van hitteproblemen dan bijv. Durons/Athlons. Dus meteen roepen dat er ruimtegebrek is, terwijl je niet zeker weet wat je ziet, is mijns inziens te kort door de bocht. Je kunt ook vragen: "Zijn dat koelribben die ik zie? Zo ja, dan vind ik...."

D'r wordt op T.net zowiezo onnodig en te vaak overdreven negatief gereageerd op alles waar Intel/Microsoft/enz. bij staat. Alsof het kewl is om tegen alle grote gevestigde merken te schoppen en niet meer objectief te blijven. Dat laatste, daar :r ik op. Dit in algemene zin, niet op jouw persoonlijk gericht.

-1 flamebait was misschien een te 'harde moderatie', aangezien het hier kennelijk om een misverstand gaat jouwerzijds en was -1 overgewaardeerd vriendelijker. Maar het is ook een beetje het risico van het vak om iets stelligs te posten wat niet juist blijkt te zijn.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1