Toon posts:

[IE] Mediaplayer in venster werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
Ik hoop dat jullie mij misschien uit de ergenis van media player kunnen helpen.
Mijn mediaplayer 10 doet het zo wel maar als ik op een site kom en er staat daar een media player krijgik dus hetgene wat op de afbeelding staat er komt geen geluis en geen beeld.
Ik heb ook al aantal andere medialplayers gedownload blijf hetzelfde houden. Ik heb me laten vertellen dat ik de broncode nog heb maar kan ik nergens vinden nou weet ik het eignlijk ook niet of dat het is. Wie kan mij helpen?
Groetjes Sylvana

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fotomodel/fototjes/windowsmediaplayer.jpg

Alvast harstikke bedankt!

[ Voor 1% gewijzigd door sanfranjake op 11-06-2005 00:26 . Reden: [b] is niet nodig ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je al geprobeerd Windows Media Player opnieuw te installeren? Tevens is het bold gedeelte van je bericht niet echt nodig; kun je je post bewerken zodat het niet zo enorm vet erop staat?

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik ook al geprobeerd. over mijn bold letters nee loop zoals ik zelf wil :-) er staat niet voor nix dat het kan toch en ik vind het makkelijker lezen
groetjes
HunterPro schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:07:
Heb je al geprobeerd Windows Media Player opnieuw te installeren? Tevens is het bold gedeelte van je bericht niet echt nodig; kun je je post bewerken zodat het niet zo enorm vet erop staat?

[ Voor 4% gewijzigd door sanfranjake op 11-06-2005 00:26 . Reden: [b] niet nodig ]

• HunterPro
  • Niet online
het idee achter bold is dat je iets duidelijk kunt maken, bijvoorbeeld één woord (zo dus :P) ;)

Heb je een virusscanner draaien? En heb je de Microsoft Anti Spyware tool al eens gedraaid? klik :)

Denk dat je een stukje spyware in IE hebt zitten die de boel verziekt :)

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:25
Ik raad Sylvana aan dit eerst even te leten en haar posts aan te passen:
Algemene gedragsregels (Netiquette)

Edit:
Hartelijk dank voor het "normaal maken" van je posts. Dat was het werk van sanfranjake dus (zijn post kwam wat later dan ik begon met de edit). :P
Nu mist er nog een verslag van wat je al geprobeerd hebt, te denken valt aan:
• Wat levert opnieuw instaleren van Windows Media Player op?
• Wat levert ophalen en instaleren van Windows Updates op?
• Is dit op meerdere computers in je omgeving zo?
Maw: volgens de policy's laat je uit de posts eigenlijk weinig eigen inzet zien en lijkt het er op dat wij de "helpdesk" met zijn allen moeten gaan spelen wat niet de bedoeling van GoT is.

Persoonlijk denk ik datje probleem vooral met Windows Media Player te maken heeft en zou ik die ten eerste opnieuw instaleren.
Mocht het allemaal niet baten, dan zou ik een herinstallatie van Windows overwegen, maar dat is wel het laatste waar ik aan denk.

[ Voor 82% gewijzigd door Joen op 11-06-2005 00:34 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Sylvana,

Ik heb even de vetgedrukte stukken uit je post aangepast. Het komt nog al schreeuwerig en onprettig over zoals hierboven wordt uitgelegd. Dit staat ook in de Netiquette en ik wil je vragen je hier toch aan te houden, en de link van JeroenM_tbs even goed door te lezen.

Verder is het hier op GoT gebruikelijk dat je zoveel mogelijk info geeft over je situatie.

Broncode is de programmeercode waarmee het programma tot stand is gekomen. Alleen Microsoft heeft die. Die heb je hier echt niet voor nodig.

Ik zou eerst eens met de standaarddingetjes beginnen:
-IE cache legen
-Cookies verwijderen
-IE standaardinstellingen herstellen
-Media Player opnieuw installeren

Wat heb je hier verder al over kunnen vinden? Ik pas de topictitel een klein beetje aan, zodat je probleem er iets duidelijker in staat. Lees Software Algemeen - Beleid nog even door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Mijn exuses ik ben hier voor het eerst en wist dat dus met bold maar het word zo bot gezged begrijp je ;-). ik ga het even proberen en als het niet lukt zie je me wel weer verschijnen ;-)
bedankt alvast
HunterPro schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 00:19:
het idee achter bold is dat je iets duidelijk kunt maken, bijvoorbeeld één woord (zo dus :P) ;)

Heb je een virusscanner draaien? En heb je de Microsoft Anti Spyware tool al eens gedraaid? klik :)

Denk dat je een stukje spyware in IE hebt zitten die de boel verziekt :)

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt voor de info. Het enigte waar ik wat aan had was de spyware die kon ik nergens meer kon downloaden. De andere oplossingen heb ik hier allemaal al aangegeven en worden net zo hard weer neer gezet maar het is vriendelijk bedoeld (moet zeggen hartelijk ontvangst hier krijg meteen een lading over je heen erg sneu :( .

Maar goed voor degene die bereid zijn om mij serieus te helpen zoals de hunterpro bijv en ook andere zou ik dat erg fijn vinden.

Hunterpro ik heb de spyware laten lopen maar heeft niets opgeleverd? Maar toch bedankt ;-)

Groetjes en bedankt voor het hartelijk verwelkomen

• HunterPro
  • Niet online
sorry, we proberen met z'n allen je te helpen; het is alleen een erg groot forum (meer dan honderd dertig duizend geregistreerde gebruikers!) waardoor je snel in regeltjes verzandt om mensen duidelijk te maken wat wel en wat niet mag. Dat is niet bedoeld om jou of andere nieuwkomers te plagen of weg te jagen, maar omdat het anders heel snel een onoverzichtelijke rotzooi wordt waar niemand wat mee kan. Uiteindelijk is het dus ook jouw voordeel ;)

Het klinkt trouwens alsof IE en Windows Media Player niet goed samenwerken. Stiekem zou ik dan zeggen: steek de recovery-cd van je PC er in voor zover je die hebt (of installeer windows met de hand opnieuw). Ik weet verder niet hoe handig je bent met pc's, maar je kan ook proberen om IE6 in netwerkinstallatie (oftewel het 'grote' installatiebestand) te downloaden en te installeren, en hopen dat't dan wel werkt. Normaal gesproken hoort dit namelijk geheel niet te gebeuren, behalve als een stukje spyware die samenwerking stuk maakt (de reden dat ik MS AntiSpyware aanraadde :)).

Een andere optie is een andere browser installeren - namelijk Firefox. Ik weet niet in hoeverre Firefox samenwerkt met Windows Media Player (maar genoeg mensen hier die dit wel kunnen vertellen - zul je dus binnen 24 uur wel horen ;)) maar je kunt het iig downloaden van www.getfirefox.com. Sowieso een stuk betere én veiligere browser. Hoop dat dat je problemen oplost. Zo niet, weet je in ieder geval dat je probleem in Windows Media Player zit en niet in Internet Explorer ;)

goeiemorgen trouwens ;) :P

[ Voor 7% gewijzigd door HunterPro op 11-06-2005 06:20 ]

Pagina: 1