Hamony 6000 propblems

Pagina: 1
Acties:

• Sogree
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-08 01:05

Sogree

..::te huur::..

Topicstarter
Ik heb zo'n harmony 6000 setje

alles goed aangesloten (minimaal 40x gechekt), maar hij vertikt het om ook maar 1 toon over de center-speaker te gooien. Met het testprogje wat erbij zit hoor ik zodra ik op "center" klik, het woord senter verspreid over de 4 sattelietspeakers, maar niet over de senter. De center-speaker en de kabel werken wel want ik heb ze even op een andere uitgang getest en toen kwam er gewoon geluid uit.

Heeft iemand ditzelfde probleem gehad en weet hij/zij daar een oplossing voor of ie er gewoonweg iets mis met de geluidskaart/doorluskabel/5.25 versterkerkastje/iets anders?

verder werkt de hele set perfect, alleen geen signaal over de senter!

als iemand hints heeft hoor ik ze graag!

Ik geef het op voor vandaag en ga nu :z

Verwijderd

Ik heb dus exact hetzelfde probleem gehad. Zo'n maandje of twee geleden.

Er zijn heel wat mensen over de vloer geweest en zelf heb ik ook alles ontzettend vaak doorgetest.............maar die center speaker wilde maar niet normaal werken

conclusie.........hopeloos |:(

Ik heb de set uiteindelijk terug gebracht en er voor in de plaats (met bijbetaling) de Creative DDT2500 :9~ gekocht!

Ik vond het geluid van die Harmony set trouwens wel aardig alleen zonder center speaker mis je toch een hoop hoge tonen......

Mischien is er toch nog een oplossing alleen kan ik je daar verder niet mee helpen..

groeten, Lennom

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

In het kader van domme helpdesk vraagen;

- Heb je de juiste speaker als center gepakt (die waar het logo t.o.v. de andere speakertejs aan de zijkant zit)

- Het je de juiste kabel van de kaart naar je speaker lopen ??? dit gaf bij mij namelijk dezelfde probs ..

- staat je center nergens gedisabled?

- Staat je center voluit ?

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Sogree
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-08 01:05

Sogree

..::te huur::..

Topicstarter
Jongens, ik ben er uit :Y)

Mij viel het al een keer op dat er bij het dochterkaartje (het kaartje vanwaaruit de plugjes naar de speakers gaan) aan de binnenkant een klodder tin twee pootjes met elkaar verbond. Omdat de klodder er heel netjes uitzag dacht ik dat het zo hoorde, maar nadat ik het later nogeens heb bekeken werd het me al vlug duidelijk:

Een of andere ..... chinees :( heeft gewoon niet zitten opletten bij de controle of bij het solderen zelf, want de + en de - van de center waren direct met elkaar verbonden.

dat heb ik even weggesoldeerd, randje tussen gefreesd, opnieuw aangesloten, en ja, hij werkt perfect!!!!!!!!!

Waarschijnlijk heeft lennom5 hetzelfde gehad. Dit is niet echt een fout die je vlug vind of opvalt. In iedergeval is 1 ding duidelijk: bij A-trend kunnen ze niet solderen, en ik ga morgen de Matrix huren >:)

Inieder geval bedankt en hopelijk kan dit helpen voor mensen die nog ooit hetzelfde meemaken.

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
Ik wil misschien dat setje ook kopen, is de geluidskwaliteit een beetje oké, en hoe zit het met de bas?

Verwijderd

Ik heb ook een Harmony 6000. Eerst de t... gezocht naar W2k drivers; heb ik nu. Na een paar BSOD's verder en een vertint draadje van de stekker van de center speaker die de + en - verbond door geknipt te hebben werkt het.
De set kan niet echt hard en het is jammer dat de activiteit van mijn harde schijven acoustisch wordt weergegeven :(. Iemand een idee om dat te verhelpen???
Pagina: 1