nz1900
Men neme een Basissysteem en stoppen er een goede videokaart in? Klaar is nz1900.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Vreemd dat je daar nu pas mee komt, dat is nl. al veranderd in september vorig jaar. Het budget gamesysteem is toen vervangen voor het multimediasysteem. De richtprijs daarvan is hetzelfde (1200 euro) en de specificaties verschillen ook niet zo veel, maar we vonden het gewoon een meer toepasselijke naam
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Een basis systeem met een snellere videokaart dat is te makkelijk vind ik, want ik denk dat andere onderdelen dan ook aangepast moeten worden. En het multimediasysteem vna mei 2005 b.v.heeft nog een Radeon 9800 kaart, terwijl er al lang snellere zijn. Ik vind dit dus geen goed argumenten.
Ik zou graag zien dat het Budget Game-syteem opnieuw wordt ingevoerd.
nz1900
Daar heb je gelijk in, dat de 9800 Pro geen al te goede keuze is. De 6600GT zou een betere keuze zijn maar het valt al lang op de de samensteller een grote voorkeur heeft voor ATinz1900 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:02:
Een basis systeem met een snellere videokaart dat is te makkelijk vind ik, want ik denk dat andere onderdelen dan ook aangepast moeten worden. En het multimediasysteem vna mei 2005 b.v.heeft nog een Radeon 9800 kaart, terwijl er al lang snellere zijn. Ik vind dit dus geen goed argumenten.
[ Voor 14% gewijzigd door D-Three op 11-06-2005 16:32 ]
Daar zal ik het mee moeten doen, vrees ik.
nz1900
Pagina: 1