Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[layout] Aantal berichten en reg. datum

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Het valt me op dat ik bij het lezen van topics aan de linkerkant waar de usernaam en de avatar staat in Firefox (1.0.3) of IE (6.0) nooit het regeltje met het aantal berichten en de registratiedatum van de user te zien krijg. In Lynx zie ik dat wel.
Ik zie in de HTML-code dat daar een class="extra" aan wordt toegekend. Als ik die class weghaal zie ik ook in FF en IE die twee regeltjes. Is dit een class die alleen in stylesheets voor betalende gebruikers is gedefinieerd of is er echt wat mis met de code/layout?

Signatures zijn voor boomers.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Nakebod

Nope.

Klik je wel eerst op dat pijljtje naast je/een nick?
Die info staat altijd dichtgeklapt namelijk. Kan zijn dat lynx dat op 1 of andere manier wel laat zien standaard (Ik gok door het ontbreken van (Goede?) javascript ondersteuning.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Nakebod schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:03:
Klik je wel eerst op dat pijljtje naast je/een nick?
Die info staat altijd dichtgeklapt namelijk. Kan zijn dat lynx dat op 1 of andere manier wel laat zien standaard (Ik gok door het ontbreken van (Goede?) javascript ondersteuning.
Aah, ik had helemaal niet de link met dat pijltje gelegd.
Lynx doet niet aan Java of css, dus die laat ook iets zien dat op die manier verborgen is.

Het is duidelijk nu.

Hoewel, klein puntje nog (dan wordt het een feat): volgens mij is het niet in te stellen in de voorkeuren dat dit automatisch getoond wordt. Is het mogelijk om daar wel een optie voor toe te voegen?

[ Voor 17% gewijzigd door Maasluip op 10-06-2005 23:23 ]

Signatures zijn voor boomers.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat is mogelijk, maar dat gaan we niet doen ;)

Het maakt tenslotte niet zoveel uit hoeveel postings iemand heeft gedaan, het gaat om de kwaliteit van zijn antwoorden/topics, niet om de hoeveelheid :)
(plus dat er voor mods iets meer staat onder dat knopje, wat je echt niet altijd uitgeklapt wil hebben :P )

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.