Toon posts:

Zalman CNPS7700AlCu

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik ben van plan om deze koeler te kopen.
Ik heb nu een socket 775 P4 3 ghz. Deze wil ik proberen over te klokken.
Tot hoever kan ik daarmee gaan? En zit er trouwens pasta bij die koeler?
Elke hulp word gewaardeerd.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je kunt precies tot de 3.4325 GHz daarmee gaan 8)7.

Ik wil verder niet lullig doen, maar het antwoord op je eerste vraag verschilt per processor. De ene gaat ver, de andere niet. Je tweede vraag kan ik gewoon op de Zalman website vinden.

Natuurlijk kan ik je het antwoord nu geven, maar dan blijven er mensen simpele vragen stellen en staat het hier straks vol met opzoek vragen. Dat is precies niet de bedoeling van GoT. Dus ik zou zeggen, zoek het even met google op, kost je 1 a 2 minuten. Je eerste vraag had je al op GoT kunnen vinden met de search knop bovenaan. En lees even de korte huisregels door. Daar doe je ons en jezelf een plezier mee :).

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ja, er zit koelpasta bij die koeler. Alhoewel het meer lucht is als pasta heb je er wel genoeg aan. (8>

Toen waren beige computers heel gewoon.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:16:
Hoi ik ben van plan om deze koeler te kopen.
Leuk voor je :)
Ik heb nu een socket 775 P4 3 ghz. Deze wil ik proberen over te klokken.
Alvast succes :)
Tot hoever kan ik daarmee gaan?
Geen idee. Neem rustig de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling door om jezelf de overclocking basics baas te maken :)
En zit er trouwens pasta bij die koeler?
Check de website van Zalman :)
Elke hulp word gewaardeerd.
Graag gedaan :)

Maar dit zijn echt dingen dat je met enig inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis makkelijk zélf kunt uitvinden. Hetgeen hier op GoT echt wel van je wordt verwacht, zoals ook helder in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgelegd. Dit topic gaat dan ook dicht.

Dit topic is gesloten.