Nederlandstalige RPG's

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een neefje van me is gek van rpg's, als hij bij mij is wil hij altijd WOW spelen en daar help ik hem dan bij. Ook neverwinter nights doet het goed bij hem. Alleen lukt het echter niet echt alleen omdat hij de engelse taal nog niet goed genoeg beheerst. Een zoektocht op google gaf helaas maar weinig hoop. Misschien kan een van jullie me helpen bij het vinden van een leuke nederlandstalige RPG. alvast bedankt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-10 17:07

lasharor

7 december 2004

bestaan die dan wel??

anders zal het wel zon davilex shit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het me goed herriner heeft Sacred een optie om in het NL te spelen (weet het niet 100% zeker), het is een niet al te uitgebreide of ingewikkelde RPG, maar wel erg leuk om te spelen! :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/903531

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Engels leren eigenlijk niet een optie voor hem? Zo moeilijk is die taal nou ook weer niet, en als hij toch al verslaafd is aan RPGs heeft hij er zeker veel plezier van. Daarnaast is het natuurlijk ook nooit verkeerd om de Engelse taal te beheersen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:04:
Is Engels leren eigenlijk niet een optie voor hem? Zo moeilijk is die taal nou ook weer niet, en als hij toch al verslaafd is aan RPGs heeft hij er zeker veel plezier van. Daarnaast is het natuurlijk ook nooit verkeerd om de Engelse taal te beheersen :)
Aangezien hij het over neefje heet zal die wel nog niet oud genoeg zijn daarvoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Metal schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:33:
[...]

Aangezien hij het over neefje heet zal die wel nog niet oud genoeg zijn daarvoor ;)
inderdaad, hij is net 9 geworden. ze zijn op school al wel bezig om een beetje engels te leren, maar veel verder dan de basisgesprekjes komt het voorlopig nog niet.

Ik zal eens even een kijkje nemen naar sacred en of ik hier nog een nederlandstalige versie van kan bemachtigen.

[ Voor 14% gewijzigd door Magic op 10-06-2005 23:44 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-10 09:09

Jrz

––––––––––––

Lufia had een nederlandse vertaling

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Pagina: 1