Ik zit al een tijdje met het volgende probleem en het begint me onderhand enorm te irriteren. Het probleem is als volgt. Twee mappen hebben altijd dezelfde weergave instelling.
De C:\ krijgt namelijk dezelfde view als het mapje D:\Music\Full Albums. Dit is nogal irritant omdat ik bij mijn albums mappen graag zie in groepen en met afbeelding en daarnaast nog de instelling dat het een muziek map is. Deze zelfde instelling krijg ik bij mijn c schijf waar dat erg onhandig is.
Dus ik wil het volgende
C:\
de weergave-instellingen van elke map opslaan uit en weer aanzetten (mischien tussendoor ff rebooten bedenk ik me net)
alle mappen herstellen
en vast nog meer waar ik niet op kan komen
Iemand enig idee waarom deze mappen elkaar dwars zitten?
Edit:
Er is dus al een topic over mijn fout. Met de verkeerde woorden gezocht
Geen antwoord 
[rml][ XP] 3 problemen met mapweergave verkenner[/rml]
De C:\ krijgt namelijk dezelfde view als het mapje D:\Music\Full Albums. Dit is nogal irritant omdat ik bij mijn albums mappen graag zie in groepen en met afbeelding en daarnaast nog de instelling dat het een muziek map is. Deze zelfde instelling krijg ik bij mijn c schijf waar dat erg onhandig is.
Dus ik wil het volgende
C:\
- gewoon de lijst view hebben met links de balk met systeem taken
- Pictogrammen schikken op type
- In groepen weergeven
- Type map muziek
de weergave-instellingen van elke map opslaan uit en weer aanzetten (mischien tussendoor ff rebooten bedenk ik me net)
alle mappen herstellen
en vast nog meer waar ik niet op kan komen
Iemand enig idee waarom deze mappen elkaar dwars zitten?
Edit:
Er is dus al een topic over mijn fout. Met de verkeerde woorden gezocht
[rml][ XP] 3 problemen met mapweergave verkenner[/rml]
[ Voor 13% gewijzigd door Omebas op 11-06-2005 12:15 ]